Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Title: Визначення ступеня пошкоджень залізобетонних прогонових будов залізничних мостів
Other Titles: Определение степени влияния повреждений железобетонных пролетных строений железнодорожных мостов
Determining the Degree of Damage for Reinforced Concrete Spans of Railway Bridges
Authors: Пшінько, Олександр Миколайович
Сальнікова, Ірина Валеріївна
Keywords: дефекти прогонових будов
ступінь небезпечного стану
пріоритетність ремонту
категорії дефектів
метод експертних оцінок
дефекты пролетных строений
степень небезопасного состояния
приоритетность ремонта
метод экспертных оценок
span defects
degree of unsafe condition
КУПББМ
Issue Date: 2012
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Пшінько, О. М. Визначення ступеня пошкоджень залізобетонних прогонових будов залізничних мостів / О. М. Пшінько, І. В. Сальнікова // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 170–174. – DOI: 10.15802/stp2012/8924.
Abstract: UK: При поточному утриманні штучних споруд у надійному стані виникає важливе питання: визначення ступеня дефектності та пріоритетності виконання ремонтних робіт на залізобетонних прогонових будовах, що знаходяться в експлуатації. Основною метою роботи є мінімізація впливу людського фактору на визначення пріоритетності проведення ремонтних робіт на дефектних штучних спорудах за допомогою наведеної методики.
RU: При текущем содержании искусственных сооружений в надежном состоянии возникает важный вопрос – определение степени дефектности и приоритетности проведения ремонтных работ на железобетонных пролетных строениях, которые эксплуатируются. Основная цель работы – это минимизация влияния человеческого фактора на определение приоритетности выполнения работ на дефектных искусственных сооружениях с помощью приведенной методики.
EN: The authors have considered an important issue, i.e. determining the degree of defectiveness and creating the maintenance schedule for the artificial structures to keep them in safe conditions during the exploitation. The main goal is to minimize the impact of human factors on prioritization of repairs among defective artificial structures by using the given method elaborated in the article.
Description: О. Пшінько: ORCID 0000-0002-1598-2970
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1606
http://stp.diit.edu.ua/article/view/8924
http://stp.diit.edu.ua/article/view/8924/7736
ISSN: 2307-3489 (Print)
2307-6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2012/8924
Appears in Collections:Статті КАПЗБМ (Раніше КУПББМ)
Випуск 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404pshin.pdf371,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.