Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602
Title: Сравнительный анализ вертикальных и горизонтальных статических сил взаимодействия пути и экипажа с магнитным подвешиванием
Other Titles: Порівняльний аналіз вертикальних та горизонтальних статичних сил взаємодії колії й екіпажу з магнітним підвішуванням
Comparative Analisys of Vertical and Horizontal Static Interaction Forces Between Track and Magnetic Suspension Vehicle
Authors: Фришман, Е. М.
Уманов, Марк Ионович
Уманов, Марк Іонович
Umanov, Mark I.
Keywords: магнитное подвешивание
подъемная сила
эффективность магнитной подвески
постоянный магнит
вертикальные и горизонтальные статические силы
магнітне підвішування
підйомна сила
ефективність магнітної підвіски
постійний магніт
вертикальні та горизонтальні статичні сили
magnetic suspension
elevating power
magnetic suspension efficiency
permanent magnet, vertical and horizontal static forces
КККГ
Issue Date: 2012
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: RU: В работе анализируется взаимосвязь вертикальных и боковых сил взаимодействия, действующих в системе магнитной подвески, содержащей постоянные магниты с прямоугольной формой сечения при постоянном значении вектора намагниченности по объёму. Установлено, что увеличение ширины магнитной полосы (пути и экипажа) приводит к снижению подъемной силы и эффективности магнитной подвески и к увеличению показателя боковой устойчивости.
UK: У статті аналізується взаємозв’язок вертикальних та бічних сил взаємодії, що діють у системі магнітної підвіски, яка має постійні магніти прямокутної форми перерізу із постійним значенням вектора намагнічування в усьому об’ємі. Встановлено, що збільшення ширини магнітної смуги (колії та екіпажу) веде до зниження підйомної сили та ефективності магнітної підвіски та до збільшення показника бічної стійкості.
EN: In the article an analysis of interrelation of vertical and lateral interaction forces acting in the magnetic suspension system having permanent magnets of rectangular cross section with the constant (throughout the magnet volume) value of magnetization vector is performed. It is found that the increase in the magnetic bend width (for track and vehicle) leads to improving the lateral stability index as well as reducing the elevating power and the magnetic suspension efficiency.
Description: Фришман, Е. М. Сравнительный анализ вертикальных и горизонтальных статических сил взаимодействия пути и экипажа с магнитным подвешиванием / Е. М. Фришман, М. И. Уманов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2012. — Вип. 41. — С. 136—141. УДК 629.4.015:625.1.03
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1602
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КККГ
Випуск 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
305frish.pdf398,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.