Дослідження режимів роботи перетворювача напруги для акумуляторної батареї резервного живлення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет науки і технологій, Дніпро
Abstract
UKR: У роботі було проведено моделювання заряджання батареї. В процесі зарядження змінювали управляючу напругу на пристрої керування довільним образом, що приводило до зміни напруги на виході акумулятора. Це приводило до зміни струму заряду і, як наслідок, до зміни швидкості зарядження. Моделювання розряджання батареї. В процесі розрядження батареї після перехідного процесу напруга і струм батареї були практично незмінними. Визначено характер і швидкість зміни заряду акумулятора в процесі заряду і розряду. Моделювання проведено у програмному середовищі Matlab/Simulink. В результаті моделювання досліджено і проаналізовано часові залежності електричних параметрів батареї при розряджанні та заряджанні протягом заданого часу. Мета бакалаврської роботи: дослідити режими роботи перетворювача напруги для акумуляторної батареї резервного живлення Галузь застосування: системи резервного живлення пристроїв керування рухом поїздів. Висновок. Розглянуто основні відомості про літій іонні акумулятори. Їх структура та принцип дії. Проаналізовані особливості роботи літієвих акумуляторів, а також безпека літій-іонних акумуляторів та екологічні питання. Розроблено моделі роботи літієвої акумуляторної батареї в режимі зарядження і розрядження при живленні на трифазне навантаження. Проведено моделювання і отримано залежності струму, напруги на батареї і стану заряду батареї в процесі функціонування.
ENG: The simulation of the battery charge was performed in the work. During charging, the control voltage on the control device was changed in an arbitrary manner, which led to a change in the voltage at the output of the battery. This led to a change in the charge current and, as a consequence, to a change in the charging speed. Simulation of battery discharge. In the process of discharging the battery after the transient process, the voltage and current of the battery were virtually unchanged. The simulation was performed for 5 seconds. The battery charge has decreased during this time. Characteristics of Matlab-Simulink in which the simulation was performed, as a result of which the discharge and charging of the battery for a given time were analyzed. The purpose of the bachelor's work: to investigate the modes of operation of the voltage converter for the backup battery Field of application: train traffic control systems Conclusion. The basic information about lithium ion accumulators is considered. Their structure and principle of operation. Features of lithium batteries, as well as the safety of lithium-ion batteries and environmental issues are analyzed. Models of operation of the lithium rechargeable battery in the mode of charging and discharging at power supply on three-phase loading are developed. The simulation and dependences of current, voltage on the battery and the state of charge of the battery during operation are obtained.
Description
Keywords
заряд акумулятора, літій-іонні акумулятори, структура батареї, battery charge, battery structure, lithium-ion batteries, КАТ
Citation
Сиваченко М. В. Дослідження режимів роботи перетворювача напруги для акумуляторної батареї резервного живлення : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 151 – Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології / наук. керівник В. І. Гаврилюк ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 47 с.