Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1586
Title: Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів
Other Titles: Теоретические аспекты и методы идентификации параметров устройств системы электрической тяги. Метод мгновенных мощностей; параллельное соединение элементов
Theoretical Aspects and Methods of Parameters Identification of Devices of the Electric Traction System. Method of Instantaneous Powers; Parallel Connection of Elements
Authors: Міщенко, Тетяна Миколаївна
Мищенко, Татьяна Николаевна
Mishchenko, Tatyana M.
Keywords: електровоз змінного струму
еквівалентна схема заміщення
ідентифікація параметрів
двополюсник
паралельне з’єднання елементів
математичне моделювання
электровоз переменного тока
эквивалентная схема замещения
идентификация параметров
двухполюсник
параллельное соединение элементов
математическое моделирование
electric locomotive of alternating current
equivalent circuit
identification of parameters
twoterminal network
parallel connection of elements
mathematical simulation
КЕПЗ
Issue Date: 2012
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Міщенко, Т. М. Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв системи електричної тяги. Метод миттєвих потужностей; паралельне з’єднання елементів / Т. М. Міщенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 86– 91.
Abstract: UK: Пропонується новий метод ідентифікації параметрів пристроїв систем електричної тяги. Представлені чисельні розрахунки часових і струмових залежностей еквівалентних параметрів двополюсника, схема заміщення якого виглядає як паралельне з’єднання пасивних елементів; розрахунки виконано для електровозів ДС3 і 2ЕС5К.
RU: Предлагается новый метод идентификации параметров устройств систем электрической тяги. Представлены численные расчеты часовых и токовых зависимостей эквивалентных параметров двухполюсника, схема замещения которого выглядит как параллельное соединение пассивных элементов; расчеты выполнены для электровозов ДС3 и 2ЕС5К.
EN: A new method for parameters identification of devices of the electric traction systems is offered. The numerical calculations of time and current dependences of equivalent parameters of two-terminal networks, which equivalent circuit looks as parallel connection of passive elements, are presented; the related calculations are executed for the electric locomotives DC3 and 2ЕС5К.
Description: Т. Міщенко: ORCID: 0000-0001-6336-7350
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1586
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7676
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7676/6531
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КІСЕ
Випуск 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
204misch.pdf398,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.