Моделювання поведінки масових персонажів комп'ютерних ігор на базі клітинних автоматів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет науки і технологій, Дніпро
Abstract
UKR: Бакалаврська робота виконана на 86 сторінках, містить 8 ілюстрацій, 23 таблиці та 11 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено програмний засіб, для моделювання певних процесів клітинними автоматами. Представлений опис сутності розробки, її актуальність. Проведено огляд аналогів програми та літератури по даній предметній області, а також проведено опис прикладів використання для формування найбільш повного представлення мети використання програмного засобу. Проведено огляд вхідних та вихідних даних із формалізацією задачі. Розроблено фізичний проект та інтерфейс користувача на основі ескізів форм. Зроблено аналіз проекту, спроектована динаміка системи та обґрунтовано вибір мови програмування. Обрано стратегії та проведене на їх основі тестування методами «чорної» та «білої» скриньки із зазначенням та виправленням помилок. Мета роботи – розробити програмний засіб, що матиме змогу моделювати поведінку масових персонажів комп’ютерних ігор. Об’єкт розробки – поведінка ігрових персонажів. Метод дослідження – метод клітинних автоматів.
ENG: The bachelor's thesis consist of 86 pages, contains 8 illustrations, 23 tables and 11 sources. In the bachelor's thesis a software tool was developed for modeling certain processes by cellular automata. The description of essence of development, its urgency is presented. A collection of analogues of the program and literature in this subject area was collected, as well as a description of examples of use to form the most complete representation of the purpose of using the software. A review of input and output data with the formalization of the problem. Developed a physical project and user interface based on sketches of forms. The analysis of the project is made, the dynamics of the system is designed and the choice of programming language is substantiated. Strategies were selected and tested on the basis of "black" and "white" box methods with indication and correction of errors. The aim of the work is to develop a software that will be able to simulate the behavior of mass characters in computer games. The object of development is the behavior of game characters. Research method - the method of cellular automata.
Description
Keywords
клітинний автомат, імітація, моделювання, cellular automaton, simulation, modeling, КІТ
Citation
Кдиров Т. А. Моделювання поведінки масових персонажів комп'ютерних ігор на базі клітинних автоматів : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 – Інженерія програмного забезпечення / наук. керівник І. В. Шаповал ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2022. 47 с.