Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1581
Title: Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок
Other Titles: Исследование влияния скорости роспуска составов на перерабатывающую способность сортировочных горок
Investigation of Influence of Rate of Breaking Up of Train Sets on Processing Capacity of Marshalling Hump Yards
Authors: Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
Левицький, Ілля Юхимович
Левицкий, Илья Ефимович
Levitsky, Illya E.
Болвановська, Тетяна Валентинівна
Болвановская, Татьяна Валентиновна
Bolvanovska, Tatyana V.
Keywords: переробна спроможність
гірковий технологічний інтервал
швидкість розпуску
перерабатывающая способность
горочный технологический интервал
скорость роспуска
processing capacity
technological hump spacing
rate of breaking up trains
КСВ
КУЕР
НДЧ
Issue Date: 2012
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Козаченко, Д. М. Дослідження впливу швидкості розпуску составів на переробну спроможність сортувальних гірок / Д. М. Козаченко, І. Ю. Левицький, Т. В. Болвановська // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41. – С. 61–63.
Abstract: UK: В статті виконано дослідження впливу швидкості розпуску составу на умови розділення відчепів та кількість вагонів, що потребують повторного сортування через нерозділення їх на розділових стрілках. Удосконалено методику розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок.
RU: В статье выполнено исследование влияния скорости роспуска состава на условия разделения отцепов и количество вагонов, требующих повторной сортировки из-за неразделения их на разделительных стрелках. Усовершенствована методика расчета перерабатывающей способности сортировочных горок.
EN: In this paper the influence of rate of breaking up of train sets on conditions of uncoupling the train cuts and the number of cars, which need repeated marshalling due to their non-separation on hump switches, is investigated. A computation procedure for the processing capacity of marshalling hump yards is improved.
Description: Д. Козаченко: ORCID 0000-0003-2611-1350; Т. Болвановська: ORCID 0000-0001-6462-8524
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1581
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7667
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7667/6515
ISSN: 1993-1975
Appears in Collections:Статті НДЧ
Статті КТВ
Статті КУЕР
Випуск 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
103koz00.pdf363,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.