Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМямлин, Владислав Витальевичru_RU
dc.contributor.authorМямлін, Владислав Віталійовичuk_UA
dc.contributor.authorMyamlin, Vladislav V.en
dc.date.accessioned2013-03-14T09:20:26Z-
dc.date.available2013-03-14T09:20:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn1993-9175-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1576-
dc.descriptionМямлин, В. В. Комплексное исследование причин, влияющих на колебание времени выполнения работ при деповском ремонте полувагонов / В. В. Мямлин // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2012. — Вип. 41. — С. 24—34. УДК 629.427.7ru_RU
dc.description.abstractRU: Исследованы различные факторы, которые оказывают случайное влияние на колебание времени выполнения ремонтных работ на полувагонах в депо, что не позволяет в полной мере использовать существующий поточный метод ремонта. Делается вывод, что поток ремонта вагонов представляет собой сложную человеко-машинно-вагонную систему, носящую вероятностный характер. Предлагается форма организации производства, позволяющая существенно снизить влияние случайных факторов и повысить производительность труда при ремонте вагонов.ru_RU
dc.description.abstractUK: Досліджено різні фактори, які надають випадковий вплив на коливання часу виконання ремонтних робіт на піввагонах в депо, що не дозволяє повною мірою використовувати існуючий потоковий метод ремонту. Робиться висновок, що потік ремонту вагонів являє собою складну людино-машинно-вагонну систему, що носить імовірнісний характер. Пропонується форма організації виробництва, що дозволяє істотно знизити вплив випадкових факторів і підвищити продуктивність праці при ремонті вагонів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Different factors, which affect on change of repair work`s time of open cars in depot, that make impossible using of existent method of flow line repair, are researched. The following conclusion are done: car`s repair flow is difficult man-machine-car system with stochastic nature. Organization form of manufacture, which will allow reducing influence of random factors and increase labor productivity are proposed.en
dc.language.isoru_RU-
dc.publisherДНУЗТuk_UA
dc.subjectремонт вагоновru_RU
dc.subjectгибкий потокru_RU
dc.subjectслучайные факторыru_RU
dc.subjectремонт вагонівuk_UA
dc.subjectгнучкий потікuk_UA
dc.subjectвипадкові факториuk_UA
dc.subjectrepair of carsen
dc.subjectflexible flowen
dc.subjectrandom factorsen
dc.subjectНДІ РСК і ТСuk_UA
dc.titleКомплексное исследование причин, влияющих на колебание времени выполнения работ при деповском ремонте полувагоновru_RU
dc.title.alternativeКомплексне дослідження причин, що впливають на коливання часу виконання робіт під час деповського ремонту піввагонівuk_UA
dc.title.alternativeIntegrated Study of Reasons which Affect on Change of Work Time During Roundhouse Servicing of Open Carsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті НДІ РСК і ТС
Випуск 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
003myaml.pdf494,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.