Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1574
Title: Аналіз виникнення несправностей та зносу елементів шворневої балки піввагона
Other Titles: Анализ возникновения неисправностей и износа элементов шкворневой балки полувагона
Analysis of Occurrence of Malfunctions and Deterioration of Body Bolster Parts for Gondola Car
Authors: Анофриев, Василь Григорович
Анофриев, Василий Григорьевич
Anofriev, Vasiliy G.
Anofryev, Vasyl H.
Донєв, Олександр Анатолійович
Донев, Александр Анатольевич
Donev, Oleksandr A.
Мацюк, Антон Сергійович
Мацюк, Антон Сергеевич
Matsuk, Anton S.
Оберняк, Сергій Миколайович
Оберняк, Сергей Николаевич
Obernyak, Serhii M.
Keywords: корозійний знос
шворнева балка
причина зносу
вразливе місце
коррозионный износ
шкворневая балка
причина износа
уязвимое место
corrosion deterioration
body bolster
cause of wear
vulnerable place
КВВГ
Issue Date: 2012
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Аналіз виникнення несправностей та зносу елементів шворневої балки піввагона / В. Г. Анофрієв, О. А. Донєв, А. С. Мацюк, С. М. Оберняк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 41.– С. 7–10.
Abstract: UK: Корозійному зносу в різному ступені піддаються всі елементи рами і кузова, але найбільш проблемним їх елементом є шворнева балка. Робота з технічного діагностування вагонів, які відпрацювали не менше 22 років, дала можливість отримати уявлення про частоту появи типових несправностей, місцях їх дислокації та величинах корозійних пошкоджень рами вагонів моделей 12-532 та 12-119 і може бути використана для прогнозування залишкового ресурсу і конструктивного доопрацювання вузлів.
RU: Коррозийному износу в разной степени подвержены все элементы рамы и кузова, но наиболее проблемным их элементом является шкворневая балка. Работа по техническому диагностировании вагонов, которые отработали не менее 22 лет, дала возможность получить представление о частоте появления типовых неисправностей, местах их дислокации и величинах коррозийных повреждений рамы вагонов моделей 12-532 и 12-119 и может быть использована для прогнозирования остаточного ресурса и конструктивной доработки.
EN: All parts of a car frame and body are subject to a variable degree to corrosion deterioration but their most problematic part is a body bolster. The work on technical diagnosing of cars, operated more than 22 years, has given the chance to gain an impression on the frequency of occurrence of typical malfunctions, their dislocations and the degree of corrosion damages of the frame (car models 12-532 and 12-119) and can be used for forecasting their residual resource and constructive completion.
Description: В. Анофриев: ORCID 0000-0002-0622-9231
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1574
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7358
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7358/6206
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КВВГ
Випуск 41

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
001anofr.pdf811,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.