Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1542
Title: Підвищення електромагнітної сумісності рейкових кіл з електрорухомим складом подвійного живлення з асинхронними тяговими двигунами та тяговою мережею
Other Titles: Повышение электромагнитной совместимости рельсовых цепей с электроподвижным составом двойного питания с асинхронными тяговыми двигателями и тяговой сетью
Improving the Electromagnetic Compatibility of Track Circuits with Electric Rolling Stock of Double Power Supply with Induction Traction Motors and Electrictraction Network
Authors: Вісін, Микола Григорович
Висин, Николай Григорьевич
Visin, Mykola G.
Забарило, Дмитро Олександрович
Забарило, Дмитрий Александрович
Zabarilo, Dmitriy A.
Zabarylo, Dmytro O.
Keywords: проміжний високочастотний трансформатор
асинхронний тяговий двигун
електромагнітні завади
рейкове коло
інвертор
промежуточный высокочастотный трансформатор
асинхронный тяговый двигатель
электромагнитные помехи
рельсовая цепь
инвертор
intermediary high-frequency transformer
induction traction motor
electromagnetic interference
track circuit
inverter
КЕРС
Issue Date: 2012
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Вісін, М. Г. Підвищення електромагнітної сумісності рейкових кіл з електрорухомим складом подвійного живлення з асинхронними тяговими двигунами та тяговою мережею / М. Г. Вісін, Д. О. Забарило // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2012. – Вип. 40. – С. 75–82.
Abstract: UK: В роботі використано досліди багатьох авторів про вплив струмових завад від існуючого електрорухомого складу з асинхронними тяговими двигунами (АТД) на рейкові кола, можливість перевищення їх норм, допустимих за безпекою руху поїздів. Для значного зниження впливу завад на пристрої СЦБ та зв’язку розроблено нову перспективну схему силового кола електровоза подвійного живлення з АТД із застосуванням проміжного високочастотного трансформатора.
RU: В работе использованы исследования многих авторов о влиянии токовых помех от существующего электроподвижного состава с асинхронными тяговыми двигателями (АТД) на рельсовые цепи, возможность превышения их норм, допустимых по безопасности движения поездов. Для значительного снижения воздействия помех на устройства СЦБ и связи разработана новая перспективная схема силовой цепи электровоза двойного питания с АТД с применением промежуточного высокочастотного трансформатора.
EN: In this article the research results of many authors on the effect of current interference from the existing electric rolling stock with induction traction motors (ITM) on the track circuits and the possibility of exceeding the train traffic safety standards are used. The new promising scheme of power circuit for electric locomotive of double power supply with an ITM applying the intermediary high-frequency transformer for reducing significantly the interference effects to SCB and communication devices is developed.
Description: Д. Забарило: ORCID 0000-0002-6206-0012
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1542
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7011/6051
http://stp.diit.edu.ua/article/view/7011
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КЕРС
Випуск 40

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201visin.pdf549,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.