Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1533
Title: Оценка возможности повышения пропускной способности участка Лавочное–Бескит–Воловец за счет интенсивного применения системы рекуперативного торможения Саурт-Барс
Other Titles: Оцінка можливості підвищення пропускної здатності дільниці Лавочне–Бескит–Воловець за рахунок інтенсивного застосування системи рекуперативного гальмування Саурт-Барш
Estimate of The Possibility of the Track Capacity Increase of the Section Lavochne–Beskyt–Volovets at the Expense Of Intensive Application of Regenerative Braking System Saurt-Bars
Authors: Арсонов, В. В.
Билан, И. В.
Груник, И. С.
Горобец, Владимир Леонидович
Горобець, Володимир Леонідович
Gorobets, Vladimir L.
Horobets, Volodymyr L.
Урсуляк, Людмила Викторовна
Урсуляк, Людмила Вікторівна
Ursuliak, Liudmyla V.
Ursulyak, Ludmila V.
Татуревич, Анатолий Павлович
Татуревич, Анатолій Павлович
Taturevych, Anatolii P.
Bilan, I. V.
Grunik, I. S.
Arsonov, V. V.
Keywords: тяговый подвижной состав
электровоз
рекуперативное торможение
ходовые испытания
моделирование
тяговий рухомий склад
електровоз
рекуперативне гальмування
ходові випробування
моделювання
tractive rolling stock
electric locomotive
regenerative braking
run tests
modeling
КБМ
СКТБ МСУБ
Issue Date: 2012
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: RU: В статье рассмотрены результаты работ, проведенных на полигоне Львовской железной дороги с целью оценки возможности исключения пневматического торможения на участке Лавочное–Бескит–Воловец и оценка возможности исключения из расписания движения поездов технической остановки по платформе Скотарское.
UK: У статті розглянуто результати робіт, проведених на полігоні Львівської залізниці з метою оцінки можливості виключення пневматичного гальмування на ділянці Лавочне–Бескит–Воловець і оцінки можливості виключення з розкладу руху поїздів технічної зупинки по платформі Скотарське.
EN: In the paper the outcomes of operations performed on the proving track section of Lviv Railways aimed at estimating the possibility of exclusion of pneumatic braking on the section Lavchne–Beskyt–Volovets as well as the possibility of exclusion of an engineering stop at the platform Skotarske from the train schedule are observed.
Description: Оценка возможности повышения пропускной способности участка Лавочное–Бескит–Воловец за счет интенсивного применения системы рекуперативного торможения Саурт-Барс / В. В. Арсонов и др. // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2012. — Вип. 40. — С. 7—16. УДК 629.4.017
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1533
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КБМ
Статті СКТБ МСУБ
Випуск 40

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
001arson.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.