Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1510
Title: Модульна система як засіб підвищення якості при вивченні нарисної геометрії студентами технічних ВНЗ
Other Titles: Модульная система как средство повышения качества при изучении начертательной геометрии студентами технических вузов
The Modular System is a Kind of Method to Increase Students Qualities in Descriptive Geometry During Process of Study One
Authors: Краснюк, Андрій Віталійович
Краснюк, Андрей Витальевич
Krasnyuk, Andrew V.
Krasnuk, Andrey V.
Ульченко, Тетяна Володимирівна
Ульченко, Татьяна Владимировна
Ulchenko, Tatiana V.
Keywords: модульний контроль
нарисна геометрія
тестування
модульный контроль
начертательная геометрия
тестирование
module control
descriptive geometry
testing
КГ
Issue Date: 2011
Publisher: ДНУЗТ
Abstract: UK: У статті виконано порівняння класичної й комп’ютерної системи оцінки знань студентів, проаналізований ефект застосування системи дистанційного навчання «Прометей». Показано позитивні сторони проходження студентами модульного контролю.
RU: В статье выполнено сравнение классической и компьютерной системы оценки знаний студентов, проанализирован эффект применения системы дистанционного обучения «Прометей». Показаны позитивные стороны прохождения студентами модульного контроля.
EN: The comparison of classical and computer testing system is given in the article. The effect of usage of «Prometey » remote education system is analyzed. The positive effects of passing the Module Tests by students are shown.
Description: Краснюк, А. В. Модульна система як засіб підвищення якості при вивченні нарисної геометрії студентами технічних ВНЗ / А. В. Краснюк, Т. В. Ульченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2011. — Вип. 38. — С. 153—156. УДК 624
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1510
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КГ
Випуск 38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404krasn.pdf426,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.