Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1506
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМойсеєнко, Костянтин Володимировичuk_UA
dc.date.accessioned2013-02-19T12:49:34Z-
dc.date.available2013-02-19T12:49:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifierDOI: 10.15802/stp2011/6822en
dc.identifier.citationМойсеєнко, К. В. Вплив довжини прямої вставки на допустимі швидкості руху поїздів суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемою / К. В. Мойсеєнко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 38. – С. 117–126. – DOI: 10.15802/stp2011/6822.uk_UA
dc.identifier.issn2307–3489 (Print)-
dc.identifier.issn2307–6666 (Online)-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1506en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/6822/5853en
dc.identifier.urihttp://stp.diit.edu.ua/article/view/6822en
dc.description.abstractUK: Наведено результати експериментального дослідження впливу довжини прямої вставки між суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемою, на допустимі за критерієм міцності переводу швидкості руху поїздів та напружено-деформований стан таких переводів.uk_UA
dc.description.abstractRU: Приведены результаты экспериментального исследования влияния длины прямой вставки между смежными стрелочными переводами, уложенными по первой схеме, на допустимые по критерию прочности перевода скорости движения поездов и напряженно-деформированное состояние таких переводов.ru_RU
dc.description.abstractEN: The results of experimental research of influence of length of a direct insert between adjacent switches laid according to the first scheme on admissible speeds of movement of trains by criterion of switch strength and the strained-and-stressed state of such switches are presented.en
dc.language.isouk_uauk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськuk_UA
dc.subjectстрілочний перевідuk_UA
dc.subjectпряма вставкаuk_UA
dc.subjectшвидкості руху поїздівuk_UA
dc.subjectстрелочный переводru_RU
dc.subjectпрямая вставкаru_RU
dc.subjectскорости движения поездовru_RU
dc.subjectswitchen
dc.subjectdirect inserten
dc.subjectspeeds of movement of trainsen
dc.subjectКККГuk_UA
dc.titleВплив довжини прямої вставки на допустимі швидкості руху поїздів суміжними стрілочними переводами, укладеними за першою схемоюuk_UA
dc.title.alternativeВлияние длины прямой вставки на допустимые скорости движения поездов смежными стрелочными переводами, уложенными по первой схемеru_RU
dc.title.alternativeFathom Influence of Straight Insertion on Allowed Speed by Allied Pointworks which are Created by the First Schemeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КККГ
Випуск 38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
302moyus.pdf700,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.