Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1493
Title: Оптимизация параметров элементов плана сортировочных путей
Other Titles: Оптимізація параметрів елементів плану сортувальних колій
Plan’s Parameters Elements Optimization of Classification Tracks
Authors: Бобровский, Владимир Ильич
Бобровський, Володимир Ілліч
Bobrovskiy, Vladimir I.
Bobrovskyi, Volodymyr I.
Колесник, Антон Игоревич
Колесник, Антон Ігорович
Kolesnyk, Anton I.
Kolesnik, Anton I.
Дорош, Андрей Сергеевич
Дорош, Андрій Сергійович
Dorosh, Andriy S.
Dorosh, Andrii S.
Keywords: сортировочные пути
соединительные кривые
пучковый стрелочный перевод
путевое развитие горочных горловин
сортувальні колії
з’єднувальні криві
пучковий стрілочний перевід
колійний розвиток гіркових горловин
marshalling tracks
connecting curves
first bunch switch
hump yard
КСВ
Issue Date: 2011
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Бобровский, В. И. Оптимизация параметров элементов плана сортировочных путей / В. И. Бобровский, А. И. Колесник, А. С. Дорош // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – Д., 2011. – Вип. 38. – С. 35–40. УДК 656.212.5
Abstract: RU: Разработана методика определения оптимальных параметров соединительных кривых на сортировочных путях, которые обеспечивают минимальное расстояние от головного пучкового стрелочного перевода до замедлителей парковых тормозных позиций. Данная методика может использоваться при проектировании плана путевого развития горочных горловин.
UK: Розроблено методику визначення оптимальних параметрів з’єднувальних кривих на сортувальних коліях, що забезпечують мінімальну відстань від головного пучкового стрілочного переводу до уповільнювачів паркових гальмівних позицій. Дана методика може використовуватись під час проектування плану колійного розвитку гіркових горловин.
EN: The method of determination of optimum parameters of connecting curves on marshalling tracks, which insure the minimum distance from the first bunch switch to the seating of park car retarders is developed. This method can be applied in designing the plan of marshalling tracks.
Description: В. Бобровский: ORCID 0000-0001-8622-2920; А. Колесник: ORCID 0000-0003-2490-5843; А. Дорош: ORCID 0000-0002-5393-0004
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1493
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КТВ
Випуск 38

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
101bobro.pdf425,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.