Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1465
Title: | Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 1. Теорія роботи |
Other Titles: | Релейная микропроцессорная защита системы тягового электроснабжения, основанная на новом признаке. 1. Теория работы The Smart Relay Protection System of Traction Energy is Based on a New Criterion. 1. The Theory of Work |
Authors: | Костін, Микола Олександрович Михаліченко, Павло Євгенович |
Keywords: | коротке замикання напруга фідера швидкість зміни напруги короткое замыкание напряжение фидера скорость изменения напряжения short circuit feeder voltage rate of changing voltage КТОЕ КТЕМ |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ |
Citation: | Костін, М. О. Релейний мікропроцесорний захист системи тягового електропостачання, оснований на новій ознаці. 1. Теорія роботи / М. О. Костін, П. Є. Михаліченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 37. – С. 84–88. – DOI: 10.15802/stp2011/9470. |
Abstract: | UKR: У статті запропоновано нову ознаку визначення аварійного режиму системи тягового електропостачання постійного струму, а саме, швидкість спадання наруги фідера тягової підстанції. Дана ознака дозволяє визначати вид короткого замикання. Крім того, запропоновано схемні рішення реалізації системи захисту, основані на цій ознаці. RUS: В статье предложен новый признак определения аварийного режима системы тягового электроснабжения постоянного тока, а именно, скорость уменьшения напряжения фидера тяговой подстанции. Рассмотренный признак позволяет определять вид короткого замыкания. Кроме того, предложены схемные решения реализации системы защиты, основанные на этом признаке. ENG: In the article a new indication of emergency conditions detection for the traction DC power supply system, namely the rate of decreasing the traction substation feeder voltage is suggested. The indication considered allows determining a kind of short circuit. In addition, the circuit design decisions for realization of the protection system based on this indication are proposed. |
Description: | М. Костін: ORCID: 0000-0002-0856-6397 |
URI: | http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1465 http://stp.diit.edu.ua/article/view/9470 http://stp.diit.edu.ua/article/view/9470/24382 |
ISSN: | 2307–3489 (Print) 2307–6666 (Online) |
Other Identifiers: | DOI: 10.15802/stp2011/9470 |
Appears in Collections: | Статті КЕТЕМ Статті КТOЕ Випуск 37 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
204Kostin.pdf | 305,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.