Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1462
Title: Математична модель системи автоматичного регулювання напруги низьковольтних кіл електровоза
Other Titles: Математическая модель системы автоматического регулирования напряжения низковольтных цепей электровоза
The Mathematical Modeling System of Voltage Regulation Train’s Low-Tension Circles
Authors: Білухін, Дмитро Сергійович
Keywords: математична модель
автоматичне регулювання напруги
автоколивання
математическая модель
автоматическое регулирование напряжения
автоколебания
mathematical model
automatic voltage control
natural vibrations
КЕРС
Issue Date: 2011
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Білухін, Д. С. Математична модель системи автоматичного регулювання напруги низьковольтних кіл електровоза / Д. С. Білухін // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2011. – Вип. 37. – С. 59–62. – DOI: 10.15802/stp2011/9452.
Abstract: UK: Пропонується математична модель для дослідження системи автоматичного регулювання напруги низьковольтних кіл електровоза з генераторним джерелом живлення.
RU: Предлагается математическая модель для исследования системы автоматического регулирования напряжения низковольтных цепей электровоза с генераторным источником питания.
EN: A mathematical model for research of the system of automatic voltage control of low-voltage circuits of electric locomotive with the generator power source supply is offered.
Description: Д. Білухін: ORCID 0000-0002-2791-617X
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1462
http://stp.diit.edu.ua/article/view/9452/8215
http://stp.diit.edu.ua/article/view/9452
ISSN: 2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2011/9452
Appears in Collections:Статті КЕРС
Випуск 37

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
201Bil.pdf297,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.