Розробка та дослідження моделі тягового двигуна для високошвидкісного наземного транспорту (комплексна випускна робота)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Український державний університет науки і технологій, Дніпро
Abstract
UK: Магістерська робота виконана на 65 сторінках, містить 52 рисунки, 6 таблиць та 18 використані джерела. В магістерській роботі були розглянуті загальні питання загальні питання магнітолевітаційного транспорту, описані основні варіанти реалізації систем підвісу, надані недоліки та переваги цих систем, описана будова та принцип роботи маглевів. Була представлена концепція інноваційної системи керування шляховим елементом на базі системи живлення шляхової структури. Також були розглянуті можливі варіанти реалізації цієї системи та надані функціональні схеми та топологія представленої структури. Проведено опис надпровідної системи маглеву та розрахунок параметрів електродинамічної системи підвісу. Була досліджена функціональна схема та характеристики маглеву за допомогою імітаційної моделі. Виконане моделювання та візуальне представлення топології системи котушок живлення шляхового елемента на базі шляхової структури. Мета дослідження є розробка інноваційної системи початкового руху магнітолевітаційного транспорту на основі системи SCMaglev. Об’єкт дослідження – система тяга магнітолевітаційного транспорту.
EN: The master's thesis is 65 pages long, contains 52 figures, 6 tables and 18 sources used. In the master's thesis were considered general issues, general issues of magnetic levitation transport, described the main options for the implementation of suspension systems, provided the disadvantages and advantages of these systems, described the structure and principle of operation of maglev. The concept of an innovative track element control system based on the track structure power supply system was presented. Possible options for the implementation of this system were also considered and functional schemes and topology of the presented structure were provided. The description of the superconducting maglev system and the calculation of the parameters of the electrodynamic suspension system are carried out. The functional scheme and characteristics of the maglev were studied using a simulation model. Modeling and visual representation of the topology of the system of power supply coils of the track element based on the track structure is performed. The purpose of the study is to develop an innovative system of initial movement of magnetic levitation transport based on the SCMaglev system. The object of research is the traction system of magnetic levitation transport.
Description
Keywords
магнітолевітаційний транспорт, маглев, левітація, система підвісу, обмотки живлення, шляхова структура, моделювання, система живлення, magnetic levitation transport, maglev, levitation, suspension system, power windings, track structure, modeling, power system, ВКР, КЕТЕМ
Citation
Чуприна Є. М. Розробка та дослідження моделі тягового двигуна для високошвидкісного наземного транспорту : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 141 – Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / наук. керівник Д. В. Устименко ; Укр. держ. ун-т науки і технологій. Дніпро, 2021. 65 с.