Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1423
Title: Імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних контакторів рухомого складу залізниць
Other Titles: Вероятностная модель параметрической надежности силовых электромагнитных контакторов подвижного состава железных дорог
The Expectable Model of Parametric Reliability for Powered Electromagnetic Units of Railway Rolling Stock
Authors: Костін, Микола Олександрович
Костин, Николай Александрович
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Маренич, Олександра Олександрівна
Маренич, Александра Александровна
Marenych, Olexandra O.
Keywords: імовірнісна модель
силові електромагнітні клапанні контактори
тягова сила
результуюча протидіюча сила
вероятностная модель
силовые электромагнитные клапанные контакторы
тяговая сила
результирующая противодействующая сила
probabilistic model
power electromagnetic valve contactors
tractive force
resulting counteracting force
КТОЕ
КІМ
КТЕМ
Issue Date: 2011
Publisher: ДНУЗТ
Citation: Костін, М. О. Імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних контакторів рухомого складу залізниць / М. О. Костін, О. О. Маренич // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Д., 2011. — Вип. 36. — С. 75—78. УДК 629.423.02-192 : 629.4.054.-1-92
Abstract: UK: Пропонується імовірнісна модель параметричної надійності силових електромагнітних клапанних контакторів рухомого складу залізниць, використання якої дозволяє визначити ймовірність порушення умови включення контактора (тягова сила протягом усього процесу включення повинна бути більшою за результуючу протидіючу силу).
RU: Предлагается вероятностная модель параметрической надежности силовых электромагнитных клапанных контакторов подвижного состава железных дорог, использование которой позволяет определить вероятность нарушения условия включения контактора (тяговая сила на протяжении всего процесса включения должна быть больше результирующей противодействующей силы).
EN: The probabilistic model of parametric reliability of power electromagnetic valve contactors of rolling stock which helps to evaluate the probability of failures in condition of switching a contactor (the tractive force during the whole process of operation should be greater than the resulting counteracting force) is proposed in the paper.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1423
http://stp.diit.edu.ua/article/view/8714
http://stp.diit.edu.ua/article/view/8714/7527
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КТЕМ
Статті КІМ
Статті КТOЕ
Випуск 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
204kosti.pdf358,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.