Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1409
Title: Ефективність систем розподіленого регулювання швидкості вагонів на сортувальних коліях
Other Titles: Эффективность систем распределенного регулирования скорости вагонов на сортировочных путях
The Effectiveness of the Systems of Distributed Control the Speed of the Cars at the Sorting Paths
Authors: Назаров, Олексій Анатолійович
Назаров, Алексей Анатолиевич
Nazarov, Oleksiy A.
Keywords: сортувальні станції
сортувальні колії
швидкість вагонів
сортировочные станции
сортировочные пути
скорость вагонов
marshalling yards
marshalling tracks
speed cars
КСВ
Issue Date: 2010
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Назаров, О. А. Ефективність систем розподіленого регулювання швидкості вагонів на сортувальних коліях / О. А. Назаров // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. т-ту ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2010. – Вип. 34. – С. 193–198. УДК 656.212.5
Abstract: UK: Використання систем квазібезперервного регулювання швидкості вагонів на сортувальних коліях сприяє покращенню показників якості заповнення сортувальних колій вагонами. Показники якості заповнення сортувальних колій вагонами характеризують різни боки процесу заповнення і є незрівняними між собою. Тому запропоновано методику визначення найкращих параметрів системи за допомогою техніко–економічного порівняння варіантів.
RU: Использование систем квазинепрерывного регулирования скорости вагонов на сортировочных путях способствует улучшению показателей качества заполнения сортировочных путей вагонами. Показатели качества заполнения сортировочных путей вагонами характеризуют разные стороны процесса заполнения и являются несравнимыми между собой. Поэтому предложена методика определения наилучших параметров системы посредством технико–экономического сравнения вариантов.
EN: The use of systems of the quasi–continuous adjusting the wagon speed on the marshalling tracks contributes to the improvement of indices of occupation quality of marshalling tracks with wagons. These indices characterize different sides of the occupation process and are incomparable among themselves. Therefore the technique for determination of the best parameters of the system by means of technical–economic comparison of variants is offered.
Description: О. Назаров: ORCID 0000-0001-8837-2041
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1409
http://stp.diit.edu.ua/article/view/9243/8014
http://stp.diit.edu.ua/article/view/9243
ISSN: 1993-9175
Appears in Collections:Статті КТВ
Випуск 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
704nazar.pdf265,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.