Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1391
Title: Порівняльний аналіз причин утворення дефектів на поверхні кочення вуглецевих та підвищеної твердості мікролегованих суцільнокатаних коліс
Other Titles: Сравнительный анализ причин образования дефектов на поверхности качения углеродистых и повышенной твердости микролегированных цельнокатаных колес
Comparative Analysis of the Causes of Defects on the Rolling Surface of Carbon and High Hardness Rolled Wheels in Operation
Authors: Мямлін, Сергій Віталійович
Мямлин, Сергей Витальевич
Myamlin, Serhiy V.
Мурадян, Леонтій Абрамович
Мурадян, Леонтий Абрамович
Muradian, Leontii A.
Muradyan, Leontiy A.
Бруякін, Віталій Костянтинович
Бруякин, Виталий Константинович
Bruiakyn, Vytalyi K.
Узлов, І. Г.
Узлов, К. І.
Книш, А. В.
Хулін, А. М.
Дементьев, Ж. А.
Keywords: дефекти на поверхні кочення залізничних коліс
хімічний склад сталі
білий шар
тріщина
мікротвердість
зона термічного впливу
дефекты на поверхности качения железнодорожных колес
химический состав стали
белый слой
трещина
микротвердость
зона термического влияния
defects on the surface of the rolling railway wheels
chemical composition of the steel
white layer
crack
microhardness
heat-affected zone
КВВГ
Issue Date: 2011
Publisher: Інститут чорної металургії НАН
Abstract: UK: В роботі встановлено причини утворення в експлуатації дефектів на поверхні кочення вуглецевих та мікролегованих суцільнокатаних коліс. Проведений аналіз характеру зародження і розвитку тріщин у випадках КП2 та КПТ свідчить про те, що розвиток тріщини і як наслідок, руйнування не відбувається по «білому шару» з мартенситною структурою. Ця структурна складова с ініціатором зародження тріщини. Принциповий вплив на формування вищербин мають зони термічного впливу взагалі.
RU: В работе установлены причины образования в эксплуатации дефектов на поверхности качения углеродистых и микролегированных цельнокатаных колес. Проведенный анализ характера зарождения и развития трещин в случаях КП2 и КПТ свидетельствует о том, что развитие трещины и. как следствие, разрушение не происходит по «белому слою» с мартенситной структурой. Эта структурная составляющая с инициатором зарождения трещины. Принципиальное влияние на формирование выщербин имеют зоны термического влияния вообще.
EN: In this paper we establish the causes of education in the process of CE operating defects on the surface of the rolling of carbon and rolled wheels. The analysis of the nature of the origin and development of cracks in the case of KI12 and KT1T suggests that the development of cracks and, consequently, the destruction does not occur on the "white layer" with a martensitic structure. This structural element is the initiator of crack nucleation. The principal influence on the formation of crack are heat-affected zone at all.
Description: Порівняльний аналіз причин утворення дефектів на поверхні кочення вуглецевих та підвищеної твердості мікролегованих суцільнокатаних коліс / Г. Узлов, К. І. Узлов, А. В. Книш, А. М. Хулін [та ін.] // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии : сб. науч. трудов / Інститут чорної металургії НАН України. — Днепропетровск, 2011. — Вип. 24. — С. 190—198.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1391
Appears in Collections:Статті КВВГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uzlov_Miaml.pdf43,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.