Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13882
Title: Спосіб контролю вільності нерозгалуженої секції тональним рейковим колом
Other Titles: Method of Checking for Track Vacancy of Non-Branching Section by Audio Frequency Truck Circuit
Способ контроля свободности неразветвленной секции тональной рельсовой цепью
Authors: Романцев, Іван Олегович
Keywords: МПК B61L 25/06
тональне рейкове коло
рейкові кола
системи залізничної автоматики
патент
КАТЗ
Issue Date: 2014
Publisher: ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ
Citation: Спосіб контролю вільності нерозгалуженої секції тональним рейковим колом: пат. 89540 Україна: МПК B61L 25/06. № u201313392; заявл. 18.11.2013; опубл. 25.04.2014, Бюл. № 8. 3 с.
Abstract: UK: Спосіб контролю вільності нерозгалуженої секції тональним рейковим колом, при якому з живильного кінця рейкового кола подають напругу в рейкову лінію (секцію) та на релейних кінцях контролюють амплітуди отриманих напруг. Живлення з генератора подають в точки включення релейних кінців та тільки потім в рейкову лінію, далі на релейному кінці приймають сумарну напругу та визначають вільність рейкової лінії від рухомого складу.
EN: Disclosed is a method of checking for track vacancy of a non-branching section by an audio frequency track circuit, at which from a supply end of the track circuit the voltage is applied to the rail line (section) and the amplitude of obtained voltages is controlled at relay ends. Power from a generator is fed to a point of switching the relay ends and only then to a rail line, then at the relay end the total voltage is received followed by determination of the vacancy of the rail line.
RU: Способ контроля свободности неразветвленной секции тональной рельсовой цепью, при котором из питающего конца рельсовой цепи подают напряжение в рельсовую линию (секцию) и на релейных концах контролируют амплитуды полученных напряжений. Питание от генератора подают в точки включения релейных концов и только потом в рельсовую линию, далее на релейном конце принимают суммарное напряжение и определяют незанятость рельсовой линии подвижным составом.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13882
https://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=199949
Appears in Collections:Інші праці КАТ
Охоронні документи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Patent_89540.pdfPatent138,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.