Моделювання шумового забруднення біля залізниці

Abstract
UK: Розглядається задача прогнозування рівня шумового забруднення біля залізниці. Для математичного моделювання процесу формування зони шумового забруднення біля залізниці використовується рівняння акустики. Для чисельного інтегрування рівняння акустики використовується двошарова кінцево-різницева явна схема. Розроблена чисельна модель враховує позицію потягу, присутність шумозахисних екранів. На базі розробленої чисельної моделі розроблено комп’ютерний код. Наведено результати обчислювального експерименту.
EN: A problem of noise modelling near railway is under consideration. To simulate acoustic pressure distribution near railway equation for acoustic pressure was used. For numerical integration of governing equation two-layer finite difference explicit scheme was used. Computer code was developed on the basis of constructed numerical model. Developed numerical model takes into account position of train, noise barriers application. Results of nu-merical experiment are presented.
Description
М. Біляєв: ORCID 0000-0002-1531-7882; В. Біляєва: ORCID 0000-0003-2399-3124; О. Берлов: ORCID 0000-0002-7442-0548; В. Козачина: ORCID 0000-0002-6894-5532
Keywords
шумове забруднення, потяг, залізниця, рівняння акустики, чисельне моделювання, noise pollution, train, railway, acoustic equation, numerical simulation, КГВ
Citation
Біляєв М. М., Біляєва В. В., Берлов О. В., Козачина В. А. Моделювання шумового забруднення біля залізниці. Österreichisches Multiscience Journal. 2021. № 39. Р. 58–62. URL: http://aus-journal.com/wp-content/uploads/2021/05/Oster_39.pdf.