Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13847
Title: Foreign Language as a Tool of Cognitive and Professional Activity (preprint)
Other Titles: Іноземна мова як інструмент пізнавальної і професійної діяльності
Authors: Afanasieva, Larysa V.
Smyrnova, Maya L.
Keywords: foreign language communicative competence
pedagogical technology
metasubject and subject results
foreign language education and intercultural communication
іншомовна комунікативна компетентність
педагогічна технологія
метасуб’єктні та предметні результати
навчання іноземних мов та міжкультурне спілкування
КІМ
Issue Date: 2021
Publisher: Торонто, Канада
Citation: Afanasieva L. V., Smyrnova M. L. Foreign Language as a Tool of Cognitive and Professional Activity :[preprint]. World science: problems, prospects and innovations : зб. Х Міжнар. наук.-практ. конф., 16–18 черв. 2021 р., Торонто, Канада. Торонто, 2021. C. 15–20.
Abstract: EN: The main teaching methods within the framework of the sociocultural educational model are interactive. Educational technologies used in the educational process at different stages of training are distinguished by creativity, improvisation, authentic communication in the target language and create favorable conditions for innovative and creative activities of students.
UK: Основні методи навчання в рамках соціокультурної освітньої моделі є інтерактивними. Освітні технології, що використовуються в навчальному процесі на різних етапах навчання, відрізняються креативністю, імпровізацією, автентичним спілкуванням мовою перекладу та створюють сприятливі умови для інноваційної та творчої діяльності учнів.
Description: L. Afanasieva: ORCID 0000-0002-5051-8700, M. Smyrnova: ORCID: 0000-0002-2576-044X
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13847
Appears in Collections:Статті КІМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afanasieva_Smyrnova_21.pdfpreprint175,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.