Organization of Student Work in the Process of Learning English at the University (preprint)
Loading...
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне
Abstract
EN: Modern professional language training of the period of
informatization of education and society pays considerable attention to the
correspondence between teaching methods and teaching aids – components of
the system of methodology of teaching foreign languages. When discussing the
methodological tools of teaching foreign languages, we mean mainly the means
of informatization of education, which have not only functionality but also
pedagogical capabilities. Such research is extremely relevant for teaching
foreign languages in engineering universities, as their results can intensify this
specific learning process. The current stage of development of the national
higher professional school is characterized by educational innovations aimed at
preserving the achievements of the past and at the same time modernizing the
system of higher professional education in accordance with the requirements of
the time, reorienting it to ensure the achievement of new goals that correspond
to the level of development of society and technologies, methods communication
in the postindustrial information space. Today, the main goal of training and the
criterion for the quality of training a process engineer has become the
professional competence of a university graduate. There is a rapid transition
from a qualification educational model of a specialist to a systemic one,
including a competence-based one.
The article is devoted to the problem of the importance of the development
of language and intercultural competence of future specialists in technical
specialties. Different points of view on this problem are analyzed. The
theoretical part of this article presents some pedagogical possibilities of means
of informatization of education. It also provides guidelines for language teachers
on how to overcome the difficulty of memorizing non-specific for science and
technology language learning material by engineering students.
UK: Сучасна професійна мовна підготовка інформаційного суспільства характеризується відповідністю між методами навчання та засобами навчання – складовими системи методології навчання іноземних мов. Зосереджуючи увагу на методичних засобах навчання іноземних мов, ми маємо на увазі переважно засоби інформатизації освіти, які вирізняються не лише функціональними, але й педагогічними можливостями. Такі наукові дослідження є надзвичайно актуальними для навчання іноземних мов в університетах інженерних спеціальностей, оскільки їх результати можуть активізувати цей специфічний процес навчання. Cучасний етап розвитку вищої професійної школи характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на збереження досягнень минулого і одночасно на модернізацію системи вищої професійної освіти відповідно до вимог часу, переорієнтацію її на забезпечення досягнення нових цілей, які відповідають рівню розвитку суспільства і технологій, способам комунікації в постіндустріальному інформаційному просторі. Нині основною метою навчання і критерієм якості підготовки інженера-технолога є професійна компетентність випускника університету. Відбувається швидкий перехід від кваліфікаційної освітньої моделі фахівця до системної, в тому числі компетентнісної. У процесі розвитку професійної компетентності людини в тій чи іншій сфері діяльності вона формується та інтегрується з іншими компетенціями, проявляючись в новій якості. Стаття присвячена проблемі важливості розвитку мовної та міжкультурної компетенції майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Проаналізовано різні точки зору на цю проблему. Теоретична частина даної статті представляє деякі педагогічні можливості засобів інформатизації освіти. Представлені методичні рекомендації викладачам іноземної мови для подолання труднощів запам’ятовування неспецифічного для науки та техніки мовного навчального матеріалу студентами-інженерами.
UK: Сучасна професійна мовна підготовка інформаційного суспільства характеризується відповідністю між методами навчання та засобами навчання – складовими системи методології навчання іноземних мов. Зосереджуючи увагу на методичних засобах навчання іноземних мов, ми маємо на увазі переважно засоби інформатизації освіти, які вирізняються не лише функціональними, але й педагогічними можливостями. Такі наукові дослідження є надзвичайно актуальними для навчання іноземних мов в університетах інженерних спеціальностей, оскільки їх результати можуть активізувати цей специфічний процес навчання. Cучасний етап розвитку вищої професійної школи характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на збереження досягнень минулого і одночасно на модернізацію системи вищої професійної освіти відповідно до вимог часу, переорієнтацію її на забезпечення досягнення нових цілей, які відповідають рівню розвитку суспільства і технологій, способам комунікації в постіндустріальному інформаційному просторі. Нині основною метою навчання і критерієм якості підготовки інженера-технолога є професійна компетентність випускника університету. Відбувається швидкий перехід від кваліфікаційної освітньої моделі фахівця до системної, в тому числі компетентнісної. У процесі розвитку професійної компетентності людини в тій чи іншій сфері діяльності вона формується та інтегрується з іншими компетенціями, проявляючись в новій якості. Стаття присвячена проблемі важливості розвитку мовної та міжкультурної компетенції майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Проаналізовано різні точки зору на цю проблему. Теоретична частина даної статті представляє деякі педагогічні можливості засобів інформатизації освіти. Представлені методичні рекомендації викладачам іноземної мови для подолання труднощів запам’ятовування неспецифічного для науки та техніки мовного навчального матеріалу студентами-інженерами.
Description
L. Afanasieva: ORCID 0000-0002-5051-8700, M. Smyrnova: ORCID: 0000-0002-2576-044X
Keywords
modern technology, learning process, methodical recommendations, educational innovations, modern education, requirements, complex skills, сучасні технології, процес навчання, методичні рекомендації, освітні інновації, сучасна освіта, вимоги, складні навички, КІМ
Citation
Afanasieva L. V., Smyrnova M. L. Organization of Student Work in the Process of Learning English at the University. Сучасні проблеми германського та романського мовознавства.: [preprint] : зб. VI Міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 15 лют. 2021 р.). Рівне, 2021. C. 229–234.