Спосіб діагностування тепловозних двигунів внутрішнього згоряння за нерівномірністю частоти обертання колінчастого вала та параметрами пускового струму

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ
Abstract
UKR: Спосіб діагностування тепловозних двигунів внутрішнього згоряння здійснюють за нерівномірністю частоти обертання колінчастого вала та параметрами пускового струму. Колінчастий вал двигуна внутрішнього згоряння з'єднують з датчиком, яким вимірюють миттєву кутову швидкість обертання колінчастого вала, акумуляторну батарею з'єднують з датчиком, яким вимірюють пусковий струм. Синхронізують отримані сигнали миттєвої кутової швидкості та пускового струму за порядком роботи циліндрів з використанням сигналу від датчика синхронізації, встановленого на паливній трубці високого тиску будь-якого циліндра.
RUS: Способ диагностики тепловозных двигателей внутреннего сгорания осуществляют по неравномерности частоты вращения коленчатого вала и параметрам пускового тока. Коленчатый вал двигателя внутреннего сгорания соединяют с датчиком, которым измеряют мгновенную угловую скорость вращения коленчатого вала, аккумуляторную батарею соединяют с датчиком, которым измеряют пусковой ток. Синхронизируют полученные сигналы мгновенной угловой скорости и пускового тока по порядку работы цилиндров с использованием сигнала от датчика синхронизации, установленного на топливной трубке высокого давления любого цилиндра.
ENG: A method for diagnostics of diesel locomotive internal combustion engines is realized by irregularities of the frequency of rotation of the crankshaft and parameters of starting current. The crankshaft of the internal combustion engine is connected to sensor that measures the instantaneous rotary speed of the crankshaft, accumulator battery is connected to the sensor that measures the starting current. The signals for instantaneous rotary speed and starting current obtained are synchronized by the order of operation of cylinders with use of the signal from the synchronization sensor installed on the high pressure fuel pipe of any cylinder.
Description
Б. Боднар: ORCID 0000-0002-3591-4772; О. Очкасов: ORCID 0000-0002-7719-7214
Keywords
МПК G01M 1/16, діагностування дизельних двигунів, двигуни внутрішнього згоряння, колінчастий вал, патент, КЛ
Citation
Спосіб діагностування тепловозних двигунів внутрішнього згоряння за нерівномірністю частоти обертання колінчастого вала та параметрами пускового струму: пат. 90179 Україна: МПК G01M 1/16. № u201400036; заявл. 08.01.2014; опубл. 12.05.2014, Бюл. № 9. 4 с.