Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13611
Title: Спосіб контролю визначення вільності рейкового кола
Other Titles: Способ контроля определения свободности рельсовой цепи
Method of Control of Determination of Track Circuit Vacancy
Authors: Романцев, Іван Олегович
Keywords: МПК B61L 25/06
система залізничної автоматики
датчики стану колії
рейкові кола
патент
КАТЗ
Issue Date: 2011
Publisher: ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ
Citation: Спосіб контролю визначення вільності рейкового кола: пат. 64551 Україна: МПК B61L 25/06. № u201104768; заявл. 18.04.2011; опубл. 10.11.2011, Бюл. № 21. 2 с.
Abstract: UK: Спосіб контролю визначення вільності рейкового кола включає контролювання напруги на релейному кінці рейкового кола. Визначають напругу на релейному кінці при зайнятті рейкового кола, проводять аналіз її зменшення та визначають характерні для неї коефіцієнти, далі виставляють прогноз відносно зміни напруги на релейному кінці рейкового кола при його звільненні з урахуванням визначених коефіцієнтів, після чого визначають напругу на релейному кінці рейкового кола при звільненні та звіряють з прогнозованою напругою.
RU: Способ контроля определения свободности рельсовой цепи включает контроль напряжения на релейном конце рельсовой цепи. Определяют напряжение на релейном конце при занятии рельсовой цепи, проводят анализ его уменьшения и определяют характерные для него коэффициенты, далее выставляют прогноз относительно изменения напряжения на релейном конце рельсовой цепи при его освобождении с учетом определенных коэффициентов, после чего определяют напряжение на релейном конце рельсовой цепи при освобождении и сверяют с прогнозируемым напряжением.
EN: A method of control of determination of vacancy of track circuit includes voltage control on the relay end of the track circuit. Then the voltage is determined on the relay end in the case of occupancy of track circuit followed by analyze of its reduction and determination of coefficients characteristic for it, then a forecast is raised relative to the voltage variation on the relay end of the track circuit when it becomes vacant considering the determined coefficients, then the voltage is determined on the relay end of the track circuit at its vacancy and is compared with the predicted voltage.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13611
https://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=165952
Appears in Collections:Інші праці КАТ
Охоронні документи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Patent_64551.pdfPatent126,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.