Сталезалізобетонна прогонова будова залізничного мосту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ
Abstract
UK: Сталезалізобетонна прогонова будова залізничного мосту складається із металевих балок та залізобетонних плит з отворами, заповненими герметичним матеріалом, в які вставлені гнучкі з'єднувальні упори, які одною стороною жорстко прикріплені до верхньої площини верхнього горизонтального листа металевої балки. На одній стороні гнучких з'єднувальних упорів, вставленій в отвори в залізобетонній плиті, нанесена різьба, на верхній площині плити упори зафіксовані за допомогою шайб і гайки, вісь розташування гнучких циліндричних упорів кріплення плит співпадає з віссю вертикального металевого листа перерізу металевої балки, а стики між залізобетонними плитами омонолічені.
RU: Сталезалежелезобетонное прогоновое строение железнодорожного моста состоит из металлических балок и железобетонных плит с отверстиями, заполненными герметичным материалом, в которые вставлены гибкие соединительные упоры, которые одной стороной жестко прикреплены к верхней плоскости верхнего горизонтального листа металлической балки. На одной стороне гибких соединительных упоров, вставленной в отверстия в железобетонной плите, нанесена резьба, на верхней плоскости плиты упоры зафиксированы с помощью шайб и гайки, ось расположения гибких цилиндрических упоров крепления плит совпадает с осью вертикального металлического листа сечения металлической балки, а стыки между железобетонными плитами омоноличены.
EN: Steel-reinforced-concrete joist structure of railway bridge consists of metal beams and reinforced-concrete plates with openings filled with hermetic material to which flexible connection stops are installed, those with one side are rigidly fixed to the upper plane of the upper horizontal sheet of metal beam. At one end of the flexible connection stops installed to openings in reinforced-concrete plate threading is provided, at the upper plane of the plate the stops are fixed by means of washers and nut, axis of placement of the flexible cylindrical stops for plate fixation coincides with axis of vertical metal sheet of cross section of metal beam, and joints between reinforced-concrete plates are grouted.
Description
В. Марочка: ORCID 0000-0001-8856-5708
Keywords
МПК E01D 19/00, мостобудування, щляхопровід, віадук, залізничний міст, прогонова будова, патент, КМТ
Citation
Сталезалізобетонна прогонова будова залізничного мосту: пат. 51591 Україна: МПК E01D 19/00. № u201000128; заявл. 11.01.2010; опубл. 26.07.2010, Бюл. № 14. 3 с.