Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона (патент 48537)

Abstract
UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, закріплені на поворотній навколо вертикальної осі платформі, у центрі якої розміщено центрувальний підшипник, органи горизонтального навантаження. Чотири опори розташовані у вертикальних площинах, в яких на платформу передається навантаження від коліс візка. Несуча конструкція платформи виконана у вигляді двох подовжніх балок. При цьому котки мають можливість перекочуватися по колу відносно центра підшипника по фундаментних плитах.
RU: Стенд для исследования силы трения в скользунах тележки грузового вагона содержит рельсы, закрепленные на поворотной вокруг вертикальной оси платформе, в центре которой размещен центровальный подшипник, органы горизонтальной нагрузки. Четыре опоры расположены в вертикальных плоскостях, в которых на платформу передается нагрузка от колес тележки. Несущая конструкция платформы выполнена в виде двух продольных балок. При этом катки имеют возможность перекатываться по кругу относительно центра подшипника по фундаментным плитам.
EN: Testbench for study of friction force in bearers of trolley of freight car has rails fixed on rotary with respect to vertical axis platform in center of which centering bearing is placed, bodies of horizontal load. Four supports are placed in vertical planes in which load from wheels of the trolley is transferred to platform. Bearing structure of platform is arranged as two long beams. At that the rollers have possibility to roll in circle with respect to center of bearing by basement plates.
Description
І. Клименко: ORCID 0000-0002-1746-9118
Keywords
МПК G01M 17/00, випробувальна техніка, візок вантажного вагону, ковзун, сила тертя, діагностування, патент, КБМ, КТМЕХ, КВМ, КБЖД
Citation
Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона: пат. 48537 Україна: МПК G01M 17/00. № u200909254; заявл. 08.09.2009; опубл. 25.03.2010, Бюл. № 6. 3 с.