Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона

Abstract
UK: Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона містить рейки, П-подібний стояк, закріплений на фундаменті, органи вертикального та горизонтального навантаження, поворотну навколо вертикальної осі опору кочення, опорний та центрувальний підшипники, пристрій для фіксації положення візка на стенді та його виштовхування, пульт керування, пристрій для записування результатів досліджень. На поперечній балці П-подібного стояка жорстко закріплений орган вертикального навантаження подвійної дії, по осі рухомої частини якого через опорний та центрувальний підшипники закріплена рухома, за рахунок розміщеного між нерухомою та рухомою частинами опорного підшипника механізму поворотної дії горизонтального навантаження, балка, котра імітує шворневу балку піввагона. Додатково рухома балка підвішена до згаданої вище поперечної балки за допомогою податливих елементів. Нерухома частина опорного підшипника має зв'язок з цією поперечною балкою за допомогою напрямних у вигляді шліцьових з'єднань.
RU: Стенд для исследования силы трения в скользунах тележки грузового вагона содержит рельсы, П-образный стояк, закрепленный на фундаменте, органы вертикальной и горизонтальной нагрузки, поворотную вокруг вертикальной оси опору качения, опорный и центровальный подшипники, устройство для фиксации положения тележки на стенде и ее выталкивания, пульт управления, устройство для записи результатов исследований. На поперечной балке П-образного стояка жестко закреплен орган вертикальной нагрузки двойного действия, по оси подвижной части которого через опорный и центровочный подшипники закреплена подвижная, за счет размещенного между неподвижной и подвижной частями опорного подшипника механизма поворотного действия горизонтальной нагрузки, балка, которая имитирует шворневую балку полувагона. Дополнительно подвижная балка подвешена к названной выше поперечной балке с помощью податливых элементов. Неподвижная часть опорного подшипника связана с поперечной балкой с помощью направляющих в виде шлицевых соединений.
EN: Testbench for investigation of friction force in bearers of trolley of freight car has rails, P-like standpipe fixed on basement, bodies for vertical and horizontal loading, rotary with respect to vertical axis roll support, support and centering bearings, device for fixation of position of trolley on testbench and its pushing out, control point, device for registration of results of investigations. On cross beam of P-like standpipe body of vertical loading is rigidly fixed, with double action, at axis of movable part of that one through support and centering bearings movable due to placed between fixed and movable parts of support bearing mechanism of rotary action of horizontal loading beam is fixed, this simulates pivot beam of gondola car. Additionally movable beam is suspended to named above cross beam by means of yielding elements. Fixed part of support bearing has connection to that cross beam by means of guides as spline joints.
Description
І. Клименко: ORCID 0000-0001-8889-8713
Keywords
МПК G01M 17/00, вагон, кузов вагона, сили тертя, випробувальна техніка, патент, КБМ, КБЖД, КВМ, ГНДЛ ДМРС
Citation
Стенд для дослідження сили тертя у ковзунах візка вантажного вагона: пат. 42111 Україна: МПК G01M 17/00. № u200900084; заявл. 05.01.2009; опубл. 25.06.2009, Бюл. № 12. 3 с.