Залізничне колесо для рухомого складу та спосіб його виготовлення

Abstract
UK: 1. Залізничне колесо для рухомого складу, яке складається з обода, диска та маточини, яке відрізняється тим, що радіуси кривизни в місцях переходу від диска до маточини зі сторони гребеня складають значення 76-84 мм, до обода 42-50 мм, для протилежної поверхні диска радіуси при переході до маточини складають значення 95-103 мм та до обода 152-160 мм. 2. Спосіб виготовлення залізничного колеса, за яким при температурах 1200-1250°С обтискують заготовку на пресах, після чого прокатують її на стані до форми, коли диск стає перпендикулярним осі колеса, який відрізняється тим, що остаточну форму диска до геометричних розмірів за п. 1 формують перед прокаткою обода.
RU: Изобретение относится к железнодорожному транспорту. Железнодорожное колесо для подвижного состава состоит из обода, диска и ступицы. Радиусы кривизны в местах перехода от диска к ступице со стороны гребня составляют 76-84 мм, к ободу 42-50 мм. Для противоположной поверхности диска радиусы при переходе к ступице составляют 95-103 мм и к ободу 152-160 мм Способ изготовления железнодорожного колеса предусматривает обжатие при температурах 1200-1250 °С заготовки на прессах. После этого заготовку прокатывают на стане до формы, когда диск становится перпендикулярным оси колеса. Окончательную форму диска в геометрических размерах формируют перед прокаткой обода. Техническим результатом является повышение трещиностойкости колеса.
EN: The invention relates to rail transport. A railroad wheel for rolling stock consists of a rim, a disk and a nave. Radii of curvature in the places of passage from the disk to the nave from the side of the flange make 76-84 mm, to the rim - 42-50 mm. For opposite surface of the disk the radii upon passage to the nave make 95-103 mm and to the rim - 152- 160 mm. A method of manufacturing the railroad wheel provides for reduction at temperatures of 1200-1250 °C of billet on the presses. After this, the billet is rolled on the mill up to the form, when the disk becomes perpendicular to the wheel axle. The final form of disk in geometric dimensions is formed prior to rolling of rim. The technical result is in increase of crack resistance of the wheel.
Description
І. Вакуленко: ORCID 0000-0002-7353-1916; О. Рейдемейстер: ORCID 0000-0001-7490-7180; О. Пшінько: ORCID 0000-0002-1598-2970; С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304
Keywords
МПК B21K 1/28, B60B 3/00, обод, диск, маточина, залізничне колесо, радіус, патент, КВВГ, КПММ, КУПББМ
Citation
Залізничне колесо для рухомого складу та спосіб його виготовлення: пат. 83987 Україна: МПК B21K 1/28, B60B 3/00. № u200505285; заявл. 03.06.2005; опубл. 26.08.2008, Бюл. № 16. 3 с.