Пристрій захисту рейкових кіл ділянок тяги змінного струму від впливу зворотного постійного тягового струму

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ
Abstract
UKR: Пристрій захисту рейкових кіл ділянок тяги змінного струму від впливу зворотного постійного тягового струму, який містить силові захисні комутуючі блоки, що встановлені на кінцях рейкової лінії, схему керування ними, колійні дросель-трансформатори, який відрізняється тим, що силові комутуючі блоки силовими виходами під-ключені до середніх точок двох дросель-трансформаторів двох дросельних пунктів, один з блоків встановлено на межі станції стикування та полігону електротяги змінного струму, а другий -на відстані від першого не менше довжини двох блок-ділянок, та оснащені граничними реле, одна котушка з яких, що зашунтована конденсатором, через послідовно з'єднані змінний резистор та діод підключена до середньої точки дросель- трансформаторів, а друга - через послідовно включений змінний резистор підключена до виходу постійного струму перетворювача змінно- постійного струму, вхід змінного струму перетворювача через замикаючий контакт граничного реле підключено до джерела змінної напруги, до якого через розмикаючий контакт граничного реле підключено блок формування сигналу вимикання, вихід якого з'єднано з відповідним вимикаючим входом силового захисного комутуючого блока, вмикаючий вхід якого з'єднаний з входом блока формування сигналу вмикання, вхід якого з'єднано з виходом постійного струму перетворювача змінно-постійного струму, причому в ланцюг живлення змінного струму цього перетворювача послідовно з контактом граничного реле включено на перегінному дросельному пункті кінця зони захисту розмикаючий (тиловий) контакт реле жовтого світла світлофора, а на дросельному пункті межі станції стикування - розмикаючий (тиловий) контакт давача зайняття другого по ходу руху потяга станційного рейкового ланцюга та розмикаючий (тиловий) контакт реле - повторювача, котушка якого підключена до джерела постійної напруги через замикаючий (фронтовий) контакт граничного реле перегінного дросельного пункту. 2. Пристрій захисту рейкових кіл за п. 1, який відрізняється тим, що на перегінному дросельному пункті його оснащено генератором тональної частоти та повільнодіючим реле контролю віддалення поїзда, причому фронтовий (замикаючий) контакт цього реле з'єднано паралельно з контактом реле жовтого світла світлофора в ланцюгу живлення перетворювача змінно-постійного струму, а котушку, яку зашунтовано діодом, - черезпослідовно з'єднані замикаючий (фронтовий) контакт граничного реле, замикаючий (фронтовий) контакт реле жовтого світла світлофора, додаткову обмот кудросель-трансформатора, змінний резистор, шунтований розмикаючим (тиловим) контактом повільнодіючого реле, та конденсатор підключено до виходів генератора тональної частоти. 3. Пристрій захисту рейкових кіл за п. 1, який відрізняється тим, що до середніх точок дросель-трансформаторів кожного дросельного пункту підключено два зустрічно-послідовно з'єднані лавинні діоди.4. Пристрій захисту рейкових кіл за п. 1, який відрізняється тим, що до відсмоктуючого дроту зворотного тягового змінного струму підключено на дросельному пункті станції стикування середню точку дросель-трансформатора зі сторони перегону, а на перегінному дросельному пункті – середню точку дросель-трансформатора зі сторони віддалення від станції стикування.
RUS: Устройство защиты рельсовых цепей участков тяги переменного тока от воздействия обратного постоянного тягового тока содержит силовые защитные коммутирующие блоки, которые установлены на концах рельсовой линии, схему управления ими, путевые дроссели-трансформаторы, силовые коммутирующие блоки, которые силовыми выходами подключены к средним точкам двух дросселей-трансформаторов двух дроссельных пунктов, один из блоков установлен на границе станции стыковки и полигона электротяги переменного тока, а второй – на расстоянии от первого не меньше длины двух блоков-участков, оборудованные предельными реле, одна катушка из которых, шунтированная конденсатором, через соединенные последовательно переменный резистор и диод подключена к средней точке дросселей-трансформаторов, а вторая - через последовательно включенный переменный резистор подключена к выходу постоянного тока преобразователя переменно-постоянного тока. Вход переменного тока преобразователя через замыкающий контакт предельного реле подключен к источнику переменного напряжения, к которому через размыкающий контакт предельного реле подключен блок формирования сигнала выключения, выход которого соединен с соответствующим выключающим входом силового защитного коммутирующего блока, включающий вход которого соединен с входом блока формирования сигнала включения, вход которого соединен с выходом постоянного тока преобразователя переменно-постоянного тока. В цепь питания переменного тока этого преобразователя последовательно с контактом предельного реле включен на перегонном дроссельном пункте конца зоны защиты размыкающий (тыловой) контакт реле желтого света светофора. На дроссельном пункте границы станции стыковки – размыкающий (тыловой) контакт датчика занятия второй по ходу движения поезда станционной рельсовой цепи и размыкающий (тыловой ) контакт реле - повторителя, катушка которого подключена к источнику постоянного напряжения через замыкающий (фронтовой) контакт предельного реле перегонного дроссельного пункта.
ENG: Device for protection of rail circuit of sections of alternating current traction against effect of back direct traction current includes power protective switching blocks installed at ends of rail track, circuit for control of those, track throttle transformers, power switch blocks connected with power outputs to middle points of two throttle-transformers of two throttle points, one of blocks is installed at the boundary of station of joint and polygon of electric traction of alternating current and the other one – at distance from the first one not smaller than length of two block=sections, equipped with limiting relay one coil of which that is shunted with condenser through connected in sequence variable resistor and diode is connected to the middle point of throttle-transformers and the other one – through connected in series variable resistor is connected to output of direct current of transformer of alternating-direct current. Alternating current input of transformer through locking contact of limit relay is connected to source of alternating voltage to which through disconnection contact of limit relay block for formation of switch signal is connected, its output is connected to respective switch-out input of power protective switch block switch-on input of which is connected to input of block of formation of switch-on signal input of which is connected to output of direct current of transformer of alternating-direct current. To power supply circuit of alternating current of the transformer in series with contact of limit relay at stage throttle point of end of zone of protection disconnection (back) contact of relay of signal light yellow light is included. On throttle point of boundary of joint station – disconnecting (back) contact of indicator of occupation of second in direction of motion of train station rail track and disconnecting (back) contact of relay – transformer coil of which is connected to source of direct voltage through closing (front) contact of limit relay of stage throttle point.
Description
В. Дьяков: ORCID 0000-0002-6141-8393; А. Журавльов: ORCID 0000-0001-6885-5177
Keywords
МПК G01R 31/02, комутуючі блоки, граничне реле, дросель-трансформатор, змінний резистор, реле, патент, КАТ, КІСЕ
Citation
Пристрій захисту рейкових кіл ділянок тяги змінного струму від впливу зворотного постійного тягового струму: пат. 33376 Україна: МПК G01R 31/02. № u200800081; заявл. 22.01.2008; опубл. 25.06.2008, Бюл. № 12. 5 с.