Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13249
Title: Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок
Other Titles: Устройство для автоматического включения пневматических тормозов поезда при схождении колес с рельсов
Device for Automatic Start of Pneumatic Brakes of the Train at Derailment of Wheels
Authors: Євдомаха, Григорій Васильович
Михайленко, Віталій Михайлович
Оптовець, Світлана Петрівна
Keywords: МПК B61L 3/00
B60T 7/12
залізничний транспорт
схід рухомого складу
аварійна зупинка поїзда
пневматичні гальма
патент
КБМ
Issue Date: 2006
Publisher: ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ
Citation: Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок: пат. 11817 Україна: МПК B61L 3/00, B60T 7/12. № u200506001; заявл. 17.06.2005; опубл. 16.01.2006, Бюл. № 1. 2 с.
Abstract: UK: Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок містить пневмоциліндр з двома порожнинами з отворами, що з' єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, пружину та індикатор сходження. Пневмоциліндр знаходиться у корпусі і містить клапан та шток клапана. У корпусі також знаходиться маса, що опирається на пружину, жорстко з'єднана із штоком маси, а також дві тяги, які з'єднані шарнірно, а їх другі кінці через шарніри з'єднуються з корпусом та штоком пневмоциліндра.
RU: Устройство для автоматического включения пневматических тормозов поезда при схождении колес с рельсов содержит пневмоцилиндр с двумя полостями с отверстиями, соединяющими его с тормозной магистралью и атмосферой, пружину и индикатор схождения. Пневмоцилиндр находится в корпусе и содержит клапан и шток клапана. В корпусе также находится масса, опирающаяся на пружину, жестко соединенная со штоком массы, а также две тяги, соединенные шарнирно, а их другие концы через шарниры соединяются с корпусом и штоком пневмоцилиндра.
EN: Device for automatic start of pneumatic brakes of the train at derailment of wheels contains a pneumatic cylinder with two cavities with openings connecting it with the brake main and atmosphere, spring and derailment indicator. Pneumatic cylinder is located in the housing and contains valve and valve stem. The housing also contains a mass, being rested on the spring and rigidly connected with the rod of mass, and two hingedly connected control rods, and their other ends through the hinges are connected with the housing and rod of pneumatic cylinder.
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13249
https://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=94772
Appears in Collections:Інші праці КБМ
Патенти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Patent_11817.pdfPatent164,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.