Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13241
Title: К вопросу о ложных категориях в экономической науке
Other Titles: До питання про помилкові категорії в економічній науці
To the Question of False Categories in Economics
Authors: Мямлин, Владислав Витальевич
Keywords: кризис
прибыль
проценты
инфляция
модель экономики
макроэкономика
высокоэффективная национальная экономика
криза
прибуток
відсотки
інфляція
модель економіки
макроекономіка
високоефективна національна економіка
КВВГ
Issue Date: 2021
Publisher: CPN Publishing Group, Kyoto, Japan
Citation: Мямлин В. В. К вопросу о ложных категориях в экономической науке. Science and Education: Problems, Prospects And Innovations : Proc. of the 7th Intern. Sci. and Practical Conf., Kyoto, Japan, 1–3 April 2021. Kyoto, Japan, 2021. P. 738–747.
Abstract: RU: В работе обращено внимание на некоторые экономические категории, давно присутствующие в экономической теории, которые мешают правильному протеканию социально-экономических процессов, и приводят к негативным последствиям, таким как: кризис, инфляция, отсутствие платежеспособного спроса, спад производства, дефицит бюджета, безработица.
UK: В роботі звернута увага на деякі економічні категорії, які давно присутні в економічній теорії, що заважають правильному протіканню соціально-економічних процесів, і призводять до негативних наслідків, таких як: криза, інфляція, відсутність платоспроможного попиту, спад виробництва, дефіцит бюджету, безробіття.
Description: В. Мямлин: ORCID 0000-0002-8008-9097
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/13241
https://sci-conf.com.ua/vii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-science-and-education-problems-prospects-and-innovations-1-3-aprelya-2021-goda-kioto-yaponiya-arhiv/
Appears in Collections:Статті КВВГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myamlin_21.pdf921,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.