Обґрунтування способів підвищення кута підйому траси канатної дороги

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract
UK: Метою роботи є встановлення залежності кута підйому траси від параметрів ходового обладнання канатної дороги з самохідними вагонами та розробка схем технічних засобів, які дозволяють підвищити значення цього кута. Як засіб підвищення кута підйому траси пропонується використання системи притискних роликів, які встановлюються безпосередньо біля приводних коліс ходового обладнання вагона. Притискаючи канат, вони створюють додаткове навантаження, яке збільшує силу зчеплення коліс з несучим канатом. Дослідження показали, що найбільший вплив на величину кута підйому траси мають коефіцієнт зчеплення коліс з канатом та коефіцієнт додаткового навантаження. Коефіцієнт зчеплення коліс з канатом визначається властивостями каната та футерівки коліс і в межах даної роботи приймається за аналогами, а зміна коефіцієнта додаткового навантаження реалізується за рахунок використання системи притискних роликів. Об’єкт дослідження – процес взаємодії ходового обладнання вагонів з несучим канатом канатної дороги. Предмет дослідження – параметри ходового обладнання вагонів канатної дороги. Методи дослідження ґрунтуються на положеннях теорії гнучких ниток та класичної механіки.
EN: The purpose of the work is to establish the dependence of the angle of rise of the route on the parameters of the running gear of the ropeway with self-propelled cars and the development of schemes of technical means that increase the value of this angle. As a means of increasing the angle of elevation of the track, it is proposed to use a system of pressure rollers, which are installed directly next to the drive wheels of the car running equipment. By pressing the rope, they create an additional load, which increases the force of adhesion of the wheels to the track rope. Studies have shown that the greatest influence on the value of the angle of elevation of the track have the coefficient of adhesion of the wheels to the rope and the coefficient of additional load. The coefficient of adhesion of the wheels to the rope is determined by the properties of the rope and wheel lining and within this work is taken by analogues, and the change in the coefficient of additional load is realized through the use of a system of pressure rollers. The object of research is the process of interaction of cars running gear with the track rope of the ropeway. The subject of research - the parameters of the cars running gear. The research methods are based on the provisions of the theory of flexible threads and classical mechanics.
Description
Keywords
канатна дорога, самохідний вагон, кут підйому, ходове обладнання, ropeway, self-propelled car, angle of rise, running gear, ВКР
Citation
Демчук О. Д. Обґрунтування способів підвищення кута підйому траси канатної дороги : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 133 – галузеве машинобудування / наук. керівник О. С. Куроп’ятник ; Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. Дніпро, 2020. 65 с.