Оптимізація електроспоживання в системі електропостачання змінного струму в умовах підвищення швидкостей руху

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпровський національний університет транспорту ім. акад. В. Лазаряна
Abstract
UKR: У дипломній роботі досліджується проблема підвищення енергоефективності та енергетичної безпеки на залізничному транспорті, електрифікованому на однофазному змінному струмі 25 кВ 50 Гц з ЕРС різних поколінь і сучасних магістралей зі швидкісним і високошвидкісним рухом. У даній роботі вирішувалося завдання вдосконалення в умовах застосування традиційних систем ЕРС. Поява на ЕРС нового покоління перетворювального електрообладнання на базі унікальних напівпровідникових приладів - силових транзисторів з ізольованим затвором (БТІЗ - IGBT) розширило простір наукових досліджень. Мета дослідження - дослідити показники системи електричної тяги в залежності від характеристик тягового електроприводу з різними типами перетворювачів. Об’єкт дослідження - електрифіковані залізничні лінії України з електротяговою мережею однофазного змінного струму 25 кВ 50 Гц і ЕРС з зонно-фазовим і імпульсним управлінням вхідними перетворювачами в умовах роботи з підвищеними швидкостями. Предмет дослідження - виявлення чинників, що впливають на показники якості електроспоживання, енергетичні залежності, що характеризують надійність, енергоефективність та безпеку при роздільній і спільній експлуатації по схемотехнічному виконанню вхідних перетворювачів електричного тягового електроприводу. Методи дослідження - при вирішенні поставлених завдань в роботі виконані узагальнення і аналіз матеріалів науково - технічної літератури, використані методи математичного аналізу та імітаційного моделювання в програмних пакетах Matlab / Simulink, методи обробки статистичних даних, методи теоретичних та експериментальних досліджень
ENG: The thesis examines the problem of improving energy efficiency and energy safety in railway transport, electrified on single-phase alternating current 25 kV 50 Hz with EMF of different generations and modern highways with high-speed and high-speed traffic. In this work the problem of improvement in the conditions of application of traditional systems of EMF was solved. The appearance on the EMF of a new generation of converting electrical equipment based on unique semiconductor devices - power transistors with an isolated gate (BTIZ - IGBT) has expanded the scope of scientific research. The purpose of the study is to investigate the performance of the electric traction system depending on the characteristics of the traction electric drive with different types of converters. The object of research - electrified railway lines of Ukraine with electric traction network of single-phase alternating current 25 kV 50 Hz and EMF with band-phase and pulse control of input converters in conditions of operation at high speeds. The subject of research - identification of factors influencing the quality of electricity consumption, energy dependences that characterize the reliability, energy efficiency and safety in separate and joint operation of the circuit design of the input converters of electric traction drive. Research methods - generalizations and analysis of materials of scientific and technical literature, methods of mathematical analysis and simulation in Matlab / Simulink software packages, methods of statistical data processing, methods of theoretical and experimental researches are used in solving the tasks.
Description
Keywords
високошвидкісний рух,, напівпровідникові прилади,, перетворювачі,, електрична тяга змінного струму,, енергоефективність, converters, electric traction of alternating current, energy efficiency, semiconductor devices, high-speed motion, ВКР
Citation
Кононенко В. В. Оптимізація електроспоживання в системі електропостачання змінного струму в умовах підвищення швидкостей руху : дипломна робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 141- електроенергетика,електротехніка та електромеханіка / науковий керівник В. О.Дьяков ; Дніпров.нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В.А. Лазаряна. Дніпро, 2020. 94 с.