Гаситель коливань рейкового транспортного засобу

Abstract
UKR: Гаситель коливань рейкового транспортного засобу має пружини, розташовані між надресорною балкою та не обресореною частиною візка, і поглинач енергії коливань. Поглинач енергії коливань розташований у корпусі, прикріпленому до не обресореної частини візка, має ведучий і ведений вали, сполучені між собою спіральною пружиною, зовнішній кінець якої з'єднаний із чашею ведучого вала, а внутрішній - з веденим валом. При цьому на ведучому валу є обгінна та запобіжна муфти, храпове колесо з підпружиненою собачкою, шарнірно прикріпленою до корпусу, а ведуча частина обгінної муфти у вигляді зубчастого колеса вільно посаджена на вал і кінематично зв'язана із зубчастою рейкою, прикріпленою до надресорної балки. При цьому ведений вал, за допомогою сполучної муфти, з'єднаний з генератором електричного струму.
RUS: Гаситель колебаний рельсового транспортного средства имеет пружины, расположенные между надрессорной балкой и необрессоренной частью тележки, и поглотитель энергии колебаний. Поглотитель энергии колебаний расположен в корпусе, прикрепленном к необрессоренной части тележки, имеет ведущий и ведомый валы, соединенные между собой спиральной пружиной, внешний конец которой соединен с чашей ведущего вала, а внутренний – с ведомым валом. При этом на ведущем валу имеется огибающая и предохранительная муфты, храповое колесо с подпружиненной собачкой, шарнирно прикрепленной к корпусу, а ведущая часть огибающей муфты в виде зубчатого колеса свободно посажена на вал и кинематически связана с зубчатым рельсом, прикрепленным к надрессорной балке. При этом ведомый вал при помощи соединительной муфты соединен с генератором электрического тока.
ENG: An oscillation absorber of a rail vehicle has springs located between the bolster beam and the non-sprung part of the carriage, and an shock absorber. The shock absorber is located in the case attached to the non-sprung part of the carriage and driving and driven shafts connected between them by a spiral spring which external end is connected to the cup of driving shaft, and internal end – with driven shaft. On the driving shaft there is a enveloping and safety coupling, a ratchet wheel with spring-loaded latch hinged to the casing, and driving part of enveloping coupling in the form of a cogwheel is freely fitted on the shaft and cinematically connected to the rack rail attached to the bolster beam. The driven shaft is connected with current generator by means of coupling box.
Description
К. Главацький: ORCID 0000-0002-3353-2543; С. Мямлін: ORCID 0000-0002-7383-9304; А. Радкевич: ORCID 0000-0001-6325-8517; С. Яковлєв: ORCID 0000-0002-6431-4303
Keywords
МПК B61F 5/00, залізничний транспорт, вантажний візок, гаситель коливань, патент, КПММ, КТ, КВВГ, КВПС, КБВ
Citation
Гаситель коливань рейкового транспортного засобу: пат. 62150 Україна: МПК B61F 5/00. № 0021210724; заявл. 28.12.2002; опубл. 15.12.2003, Бюл. № 12. 2 с.