Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1254
Title: Експериментальна перевірка адекватності інженерного та математичного моделювання натікання газової струмини на тупиковий канал
Other Titles: Экспериментальная проверка адекватности инженерного и математического моделирования натекания газовой струи на тупиковый канал
Experimental Check of Adequacy of Engineering and Mathematical Modelling of the Leaking of The Gas Jet on the Deadlock Channel
Authors: Гічов, Юрій Олександрович
Гичёв, Юрий Александрович
Gitchyov, Yuriy A.
Hichov, Yurii O.
Перцевий, Віталій Олександрович
Перцевой, Виталий Александрович
Pertsevoi, Vitaly A.
Карабеза, І. І.
Карабеза, И. И.
Karabeza, I. I.
Keywords: тупиковий канал
газова струмина
інженерна та математична модель
експеримент
адекватність
тупиковый канал
газовая струя
инженерная и математическая модель
эксперимент
адекватность
gas jet
engineering and mathematical model piece
experiment
adequacy
deadlock channel
КТ
Issue Date: 2011
Publisher: Дніпропетровськ: Нова ідеологія
Citation: Гічов, Ю. О. Експериментальна перевірка адекватності інженерного та математичного моделювання натікання газової струмини на тупиковий канал / Ю. О. Гічов, В. О. Перцевий, І. І. Карабеза // Технічна теплофізика та промислова теплоенергетика. – 2011. – Випуск 3. – С. 51–61.
Abstract: UK: Робота стосується системи газодинамічної відсічки шлаку при випуску плавки зі сталеплавильних конвертерів. Тупиковий канал в експерименті імітує льотку конвертера, а днище тупикового каналу – загальмований в льотці шлак. Для перевірки адекватності інженерної та математичної моделі натікання газової струмини на тупиковий канал розроблена спеціальна методика та виконано експериментальне дослідження. Порівняння числових та експериментальних даних показало, що розроблені моделі якісно та кількісно відповідають реальному процесу фронтального та бокового натікання газової струмини на тупиковий канал. Відносна похибка розрахунку повного тиску газу на внутрішню поверхню тупикового каналу при використанні інженерної моделі не перевищує 22%, а математичної – 12%.
RU: Данная работа касается системы газодинамической отсечки шлака при выпуске плавки из сталеплавильных конвертеров. Тупиковый канал в эксперименте имитирует летку конвертера, а днище тупикового канала – заторможенный в летке шлак. Для проверки адекватности инженерной и математической модели натекания газовой струи на тупиковый канал разработана специальная методика и выполнено экспериментальное исследование. Сравнение численных и экспериментальных данных показало, что разработанные модели качественно и количественно соответствуют реальному процессу фронтального и бокового натекания газовой струи на тупиковый канал. Относительная погрешность расчета полного давления газа на внутреннюю поверхность тупикового канала при использовании инженерной модели не превышает 22 %, а математической – 12 %.
EN: The work touches gasdynamic cut-off system of slag at a tapping from steelmaking converters. The deadlock channel in experiment simulates a notch of the converter, and the bottom of the deadlock channel - the slag braked in a notch. The special technique is developed for check of adequacy of an engineering and mathematical model of a leaking of a gas jet on the deadlock channel and the experimental research is executed. Comparison of numerical and experimental data has shown, that the developed models qualitativly and quantitatively match to real process of frontal and lateral leaking of a gas jet on the deadlock channel. The relative tolerance of calculation of an impact pressure of gas on an internal surface of the deadlock channel at use of an engineering model does not exceed 22%, and mathematical one - 12%.
Description: В. Перцевий: ORCID 0000-0002-4322-7921
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1254
Appears in Collections:Статті КТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tehn_tepl.pdf588,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.