Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1167
Title: Акустичний моніторинг електромагнітних реле
Other Titles: Акустический мониторинг электромагнитных реле
Authors: Разгонов, Адам Пантелійович
Морозов, Герман Леонідович
Бондаренко, Борис Маврович
Keywords: електромагнітне реле
акустичний моніторинг
акустичні шуми
электромагнитное реле
акустический мониторинг
акустические шумы
electromagnetic relays
acoustic monitorin
acoustic noise
КВП
Issue Date: 2011
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту, Харків
Citation: Разгонов, А. П. Акустичний моніторинг електромагнітних реле / А. П. Разгонов, Б. М. Бондаренко, Г. Л. Морозов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2011. – № 2. – С. 85–92.
Abstract: UKR: У статті розглядається один з варіантів контролю працездатності релейної апаратури залізничної автоматики з використанням методу акустичного моніторінгу (ідентифікація шумових сигналів на основі використання моментів щільності розподілу імовірності випадкових шумових сигналів).
RUS: В статье рассматривается один из вариантов контроля работоспособности релейной аппаратуры железнодорожной автоматики с использованием метода акустического мониторинга (идентификация шумовых сигналов на основе использования моментов плотности распределения вероятности случайных шумовых сигналов).
ENG: It is considered one from the alternatives of control of relay equipment efficiency for the railway automation on the basis of acoustics monitoring method (identification of the noise signals by using the moments of random noise signals distribution density).
Description: Б. Бондаренко: ORCID 0000-0003-4839-2624
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1167
ISSN: 1681-4886 (print)
2413-3833 (online)
Appears in Collections:Статті КВПС

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ak_mon.pdf359,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.