Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNesterenko, Galina I.en
dc.contributor.authorChibisov, Yuriy V.en
dc.date.accessioned2012-07-12T09:57:09Z-
dc.date.available2012-07-12T09:57:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationNesterenko, G. I. Optimal route selection when distributing the freight trainflow in the railway junction with the consideration of the level of the traffic capacity saturation: [препринт] / G. I. Nesterenko, Yu. V. Chibisov // Вісн. Східноукраїн. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2012. – № 3 (174). – C. 138–143.en
dc.identifier.otherУДК 656.222.3-
dc.identifier.urihttp://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1160en
dc.descriptionG. Nesterenko: ORCID 0000-0003-1629-0201en
dc.description.abstractEN: There were determined the expenditures of time, mechanical work and cost of the running trains with different mass that pass Dnepropetrovsk railway junction. There was researched the influence of the railway line load onto the main indexes of the train running. The value of the rational load of the main trespass of Dnepropetrovsk railway junction was determined.en
dc.description.abstractUK: Визначено витрати часу, витрати механічної роботи та вартість пропуску вантажних поїздів різної маси по ділянках Дніпропетровського залізничного вузла. Виконано дослідження впливу завантаженості ділянок вузла на основні показники руху поїздів. Встановлено величину раціонального заповнення головного ходу Дніпропетровського залізничного вузла.uk_UA
dc.description.abstractRU: Определены затраты времени, механической работы и стоимость пропуска грузовых поездов разной массы по участкам Днепропетровского железнодорожного узла. Выполнены исследования влияния загрузки участков узла на основные показатели движения поездов. Определена величина рационального заполнения главного хода Днепропетровского железнодорожного узла.ru_RU
dc.language.isoenen
dc.publisherВісник Східноукраїнського національного університету імені В. Даляuk_UA
dc.subjectrailway junctionen
dc.subjecttrainflow parametersen
dc.subjectrational routes of the train advancingen
dc.subjectзалізничний вузолuk_UA
dc.subjectпараметри поїздопотоківuk_UA
dc.subjectраціональні маршрути пропуску поїздівuk_UA
dc.subjectжелезнодорожный узелru_RU
dc.subjectпараметры поездопотоковru_RU
dc.subjectрациональные маршруты пропуску поездовru_RU
dc.subjectКУЕРuk_UA
dc.subjectКСВuk_UA
dc.titleOptimal Route Selection When Distributing the Freight Trainflow in the Railway Junction with the Consideration of the Level of the Traffic Capacity Saturationen
dc.title.alternativeВибір оптимальних маршрутів при розподілі вантажного поїздопотоку у залізничному вузлі з урахуванням рівня насиченості пропускної спроможностіuk_UA
dc.title.alternativeВыбор оптимальных маршрутов при распределении грузового поездопотока в железнодорожном узле с учетом уровня насыщенности пропускной способностиru_RU
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Статті КТВ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterenko_Chibisov.pdfпрепринт425,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.