Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1160
Title: Optimal Route Selection When Distributing the Freight Trainflow in the Railway Junction with the Consideration of the Level of the Traffic Capacity Saturation
Other Titles: Вибір оптимальних маршрутів при розподілі вантажного поїздопотоку у залізничному вузлі з урахуванням рівня насиченості пропускної спроможності
Выбор оптимальных маршрутов при распределении грузового поездопотока в железнодорожном узле с учетом уровня насыщенности пропускной способности
Authors: Nesterenko, Galina I.
Нестеренко, Галина Іванівна
Нестеренко, Галина Ивановна
Chibisov, Yuriy V.
Чибісов, Юрій Віталійович
Чибисов, Юрий Витальевич
Keywords: railway junction
trainflow parameters
rational routes of the train advancing
залізничний вузол
параметри поїздопотоків
раціональні маршрути пропуску поїздів
железнодорожный узел
параметры поездопотоков
рациональные маршруты пропуску поездов
КУЕР
КСВ
Issue Date: 2012
Publisher: Вісник Східноукраїнського національного університету імені В. Даля
Citation: Nesterenko, G. I. Optimal route selection when distributing the freight trainflow in the railway junction with the consideration of the level of the traffic capacity saturation: [препринт] / G. I. Nesterenko, Yu. V. Chibisov // Вісн. Східноукраїн. нац. ун-ту ім. В. Даля. — 2012. — № 3 (174). — C. 138—143.
Abstract: EN: There were determined the expenditures of time, mechanical work and cost of the running trains with different mass that pass Dnepropetrovsk railway junction. There was researched the influence of the railway line load onto the main indexes of the train running. The value of the rational load of the main trespass of Dnepropetrovsk railway junction was determined.
UK: Визначено витрати часу, витрати механічної роботи та вартість пропуску вантажних поїздів різної маси по ділянках Дніпропетровського залізничного вузла. Виконано дослідження впливу завантаженості ділянок вузла на основні показники руху поїздів. Встановлено величину раціонального заповнення головного ходу Дніпропетровського залізничного вузла.
RU: Определены затраты времени, механической работы и стоимость пропуска грузовых поездов разной массы по участкам Днепропетровского железнодорожного узла. Выполнены исследования влияния загрузки участков узла на основные показатели движения поездов. Определена величина рационального заполнения главного хода Днепропетровского железнодорожного узла.
Description: G. Nesterenko: ORCID 0000-0003-1629-0201
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1160
Appears in Collections:Статті КТВ
Статті КУЕР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterenko_Chibisov.pdf425,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.