Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11572
Title: Исследование горизонтальных колебаний вагона, оборудованного колесными парами с независимым вращением колес
Other Titles: Дослідження горизонтальних коливань вагона, обладнаного колісними парами з незалежним обертанням коліс
Research of Horizontal Oscillations of a Car Equipped with Wheelsets with Independent Wheel Rotation
Authors: Кирильчук, Олег Анатольевич
Keywords: колебания
устойчивость
динамика
вагон
колесная пара
независимое вращение колес
коливання
стійкість
колісна пара
незалежне обертання коліс
oscillations
stability
dynamics
car
wheelset
independent rotation of wheels
КВВГ
Issue Date: 2019
Publisher: ДП "ДОСТ", м. Дніпро Державне підприємство «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту»
Citation: Кирильчук, О. А. Исследование горизонтальных колебаний вагона, оборудованного колесными парами с независимым вращением колес : [препринт] // Вісн. сертифікації залізн. трансп. – 2019. – № 4 (56). – С. 54–61. Фрагмент текста.
Abstract: RU: Аннотация: Проведены теоретические исследования горизонтальных колебаний пассажирского вагона при движении по прямому участку пути без неровностей. Так как вагон оборудовано колесными парами с независимым вращением, были получены результаты колебаний вагона при различных скоростях и различных видах связи между полуосями колесной пары. На основании проведенных исследований установлено, что решение проблемы устойчивости экипажей на высоких скоростях может быть достигнуто использованием колесной пары с независимым вращением колес и демпфирующим элементом в соединении полуосей, в то время как использование упругого элемента в соединении полуосей не принесло желаемого результата.
UK: Анотація: Проведено теоретичні дослідження горизонтальних коливань пасажирського вагона при русі по прямій ділянці шляху без нерівностей. Так як вагон обладнано колісними парами з незалежним обертанням, були отримані результати коливань вагону при різних швидкостях і різних видах зв'язку між півосями колісної пари. На підставі проведених досліджень встановлено, що рішення проблеми стійкості екіпажів на високих швидкостях може бути досягнуто використанням колісної пари з незалежним обертанням коліс і демпфирующим елементом в з'єднанні піввісь, в той час як використання пружного елемента в з'єднанні піввісь не принесло бажаного результату.
EN: Abstract. Theoretical studies of horizontal oscillations of a passenger car when driving along a straight section of the road without irregularities were carried out. Since the car is equipped with wheelsets with independent rotation of the wheels, the results of the car oscillations at various speeds and different types of connection between the axles of the wheelset were obtained. Based on the research, it was found that solving the problem of crew stability at high speeds can be achieved using a wheelset with independent wheel rotation and a damping element in the semiaxis, while the use of an elastic element in the semiaxis did not bring the desired result.
Description: О. Кирильчук: ORCID 0000-0002-0565-1692
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11572
Appears in Collections:Статті КВВГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyryl’chuk.pdf278,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.