Теоретичні дослідження руху магістрального локомотива

Abstract
UK: В статті приведені теоретичні дослідження магістрального електровоза серії ДС. Результати, які були отримані за допомогою теоретичних досліджень, дають змогу зменшити обсяг експериментів, дозволяють обрати такі параметри одиниці рухомого складу (що забезпечать необхідні динамічні показники локомотива), зменшити його вплив на колію, покращити рівень безпеки руху на залізниці.
RU: В статье приведены теоретические исследования магистрального электровоза серии ДС. Результаты, полученные с помощью теоретических исследований, позволяют уменьшить объем экспериментов, позволяют выбрать такие параметры единицы подвижного состава (обеспечивающих необходимые динамические показатели локомотива), уменьшить его влияние на путь, улучшить уровень безопасности движения на железной дороге.
EN: The article presents theoretical research for the mainline electric locomotive of DS series. The results obtained by theoretical research allow to reduce the experiment size, to choose such parameters of the traction vehicle that provide the necessary dynamic parameters of the locomotive, will reduce its impact on the track, improve the level of traffic safety on the railway.
Description
В. Татарінова: ORCID 0000-0001-6484-3777
Keywords
локомотив, кузов, візок, теоретичні дослідження, тележка, теоретические исследования, locomotive, body, bogie, theoretical research, КТБМ
Citation
Татарінова, В. А. Теоретичні дослідження руху магістрального локомотива: [препринт] / В. А. Татарінова, В. А. Лантух В, К. В. Приймаченко // Вісн. сертифікації залізн. трансп.. – 2019. – № 03 (55). – С. 52–57. Фрагмент тексту.