Дослідження доцільності електропостачання контактної мережі з живленням підвищеною напругою через перетворювач 6/3 кВ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро
Abstract
UKR: Стаття присвячена питанню використання методу перетворення напруги постійного струму з використанням ланки високої частоти для перетворення напруги рівня 6,6 кВ в напругу 3,3 кВ для живлення електричного транспорту, наводиться опис і принцип роботи перетворювача напруги.Метою науково-дослідної роботи є розробка заходів щодо збільшення швидкості руху та вагових норм поїздів, що сприятиме створенню нових електровозів більшої потужності, розробка способу посилення електропостачання тяги постійного струму.Розроблена схема імпульсного перетворювача постійного струму ППН-6 на IGBT транзисторах з напругою на вході 6 кВ і номінальним вхідним струмом 1 кА, який повинен бу-ти використаний на тягових підстанціях для підвищення напруги контактної мережі. За-пропоновано використати транзистори IGBT на 5,2 кВ та (в дослідному порядку) на 6,5 кВ. Із застосуванням цих приладів стає можливим забезпечити високий ступінь спрощення силові схеми перетворювачів постійного струму 6 / 3кВ.Оцінені способи захисту схем, побудованих на IGBT транзисторах.
RUS: Статья посвящена вопросу использования метода преобразования напряжения постоянного тока с использованием звена высокой частоты для преобразования напряжения уровня 6,6 кВ в напряжение 3,3 кВ для питания электрического транспорта, приводится описание и принцип работы преобразователя напряжения.Целью научно-исследовательской работы является разработка мероприятий по увеличению скорости движения и весовых норм поездов, что будет способствовать созданию новых электровозов большей мощности, разработан способ усиления системы тягового электроснабжения постоянного тока.Разработана схема импульсного преобразователя постоянного тока ППН-6 на IGBT транзисторах с напряжением на входе 6 кВ и номинальным входным током 1 кА, который должен быть использован на тяговых подстанциях для повышения напряжения контактной сети. Предложено использовать транзисторы IGBT на 5,2 кВ и (в опытном порядке) на 6,5 кВ. С применением этих приборов становится возможным обеспечить высокую степень упрощения силовые схемы преобразователей постоянного тока 6 / 3кВ.Оценены способы защиты схем, построенных на IGBT транзисторах.
ENG: The paper is devoted to the problem of applying the converting d. c. voltage method using a high-frequency link to convert a voltage of 6.6 kV to a voltage of 3.3 kV for power supply of electric transport. The description and principle of voltage converter is given.The purpose of research work is to elaborate measures to increase the speed and weight standards of trains, which will facilitate the creation of new electric locomotives of higher power and to develop of a way to raise the d. c. tractive power supply.The scheme of the DC-DC pulsed converter PPN-6 built on IGBT transistors have been de-veloped with input voltage of 6 kV and a nominal input current of 1 kA. It is recommended to use on tractive substations to increase the voltage level in contact network. It is proposed to use IGBT transistors at 5.2 kV and (in experimental order) at 6.5 kV. It is possible to provide a high degree of simplification of the power circuitry of DC converters 6 / 3kV at the using of these devices.The methods is estimated for protecting circuits built on IGBT transistors.
Description
В. Ляшук: ORCID 0000-0003-3411-9643
Keywords
електрична тяга постійного струму, транзистор IGBT, імпульсний силовий перетворювач, электрическая тяга постоянного тока, трансзистор IGBT, импульсный силовой преобразователь, d.c. tractive supply system, transistor IGBT, pulse power converter, КІСЕ
Citation
Ляшук, В. М. Дослідження доцільності електропостачання контактної мережі з живленням підвищеною напругою через перетворювач 6/3 кВ / Ляшук В. М., Павлюков І. Ю. // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. – 2018. – № 15. – С. 51–56. – DOI: 10.15802/ecsrt2018/171930.