Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11128
Title: Підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок розвитку транспортних коридорів
Other Titles: Повышение эффективности функционирования железнодорожного транспорта за счет развития транспортных коридоров
Improving the Efficiency of Functioning of Railway Transport due to the Development of Transport Corridors
Authors: Окороков, Андрій Михайлович
Журавель, Ірина Леонідівна
Журавель, Вячеслав Вікторович
Журавель, Антон Вячеславович
Федоряка, Ольга Геннадіївна
Keywords: міжнародний транспортний коридор
прикордонний перехід
международный транспортный коридор
пограничный переход
international transport corridor
border crossing
КУЕР
КТВ
Issue Date: 2018
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ
Citation: Окороков А. М., Журавель І. Л., Журавель В. В., Журавель А. В., Федоряка О. Г. Підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок розвитку транспортних коридорів. Транспортні системи та технології перевезень. Дніпро, 2018. Вип. 15. С. 66–71. DOI: 10.15802/tstt2018/150206.
Abstract: UK: Мета. Світові тенденції подальшого збільшення обсягів міжнародних перевезень обумовлюють актуальність підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту за рахунок подальшого розвитку існуючої мережі транспортних коридорів. Методика. Для дослідження сучасного стану та тенденцій розвитку міжнародних транспортних коридорів (МТК) на Євро-Азійському простору в умовах формування глобальної транснаціональної залізничної мережі, а також основних проблем функціонування прикордонних переходів застосовано системний аналіз. Регресійний аналіз використаний для дослідження динаміки показників функціонування МТК і побудови відповідних регресійних моделей. Результати. Досліджено динаміку показників функціонування МТК, побудовано регресійні моделі та розроблено схему національної мережі транспортних коридорів України з урахуванням особливостей рельєфу місцевості. Наукова новизна. Одержані в результаті дослідження результати дозволяють підвести наукове підґрунтя під вибір тих об’єктів інфраструктури, вдосконалення яких забезпечить підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту країни в цілому.Практична значимість. Отримані результати можна застосувати для виявлення зон тяжіння промислових районів і крупних населених центрів до основних напрямків МТК і відповідно для обґрунтування найбільш доцільних об’єктів інфраструктури, що вимагають подальшого вдосконалення.
RU: Цель. Мировые тенденции дальнейшего увеличения объемов международных перевозок обуславливают актуальность повышения эффективности функционирования железнодорожного транспорта за счет дальнейшего развития существующей сети транспортных коридоров. Методика. Для исследования современного состояния и тенденций развития международных транспортных коридоров (МТК) на Евро-Азиатском пространстве в условиях формирования глобальной транснациональной железнодорожной сети, а также основных проблем функционирования пограничных переходов применен системный анализ. Регрессионный анализ использован для исследования динамики показателей функционирования МТК и построения соответствующих регрессионных моделей. Результаты. Исследована динамика показателей функционирования МТК, построены регрессионные модели и разработана схема национальной сети транспортных коридоров Украины с учетом особенностей рельефа местности. Научная новизна. Полученные в результате исследования результаты позволяют подвести научную основу под выбор тех объектов инфраструктуры, усовершенствование которых обеспечит повышение эффективности функционирования железнодорожного транспорта страны в целом. Практическая значимость. Полученные результаты можно использовать для выявления зон притяжения промышленных районов и крупных населенных центров к основным направлениям МТК и соответственно для обоснования наиболее рациональных объектов инфраструктуры, которые требуют дальнейшего усовершенствования.
EN: Purpose. Global trends of further increase in the volume of international transport determine the relevance of improving the efficiency of rail transport through the further development of the existing network of transport corridors. Methodology. For the study of the current state and trends in the development of international transport corridors (ITCs) in the Euro-Asian space in the context of the formation of a global transnational railway network, as well as the main problems of the functioning of border crossings, system analysis has been applied. Regression analysis was used to study the dynamics of the performance of the ІTC and the construction of appropriate regression models. Findings. The dynamics of indicators of the functioning of the MTC is investigated, regression models are constructed and a scheme of the national network of transport corridors of Ukraine is developed taking into account the features of the terrain. Scientific novelty. The results obtained as a result of the research allow providing a scientific basis for the choice of those infrastructure facilities, the improvement of which will ensure the efficiency of the rail transport of the country as a whole. Practical value. The results can be used to identify the areas of attraction of industrial areas and large population centres to the main areas of the ІTC and, accordingly, to justify the most rational infrastructure objects that require further improvement.
Description: А. Окороков: ORCID 0000-0002-3111-5519, І. Журавель: ORCID 0000-0002-4405-6386, В. Журавель: ORCID 0000-0001-7338-4584
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/11128
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/150206/pdf_137
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/150206
ISSN: 2222-419Х (Print)
2313-8688 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/tstt2018/150206
Appears in Collections:Статті КТВ
Статті КУЕР
Випуск 15 (ТСТП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Okorokov.pdf864,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.