Інші праці СКТБ МСУБ

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 11 of 11
  • Item
    Тренажер для навчання машиніста шахтного електровоза (патент 100671)
    (ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Акулов, Артем Сергійович; Железнов, Констянтин Ігорович; Заболотний, Олександр Миколайович; Чабанюк, Євген Вікторович; Швець, Анжела Олександрівна
    UKR: Тренажер для навчання машиніста шахтного електровоза, що містить макет кабіни машиніста, пристрій, моделюючий маршрут руху, апаратний комплекс, який може бути розташований як у макеті кабіни локомотива, так і поза нею, він містить робоче місце машиніста, обладнане комп'ютером, з'єднаним із блоком відображення панорами навколишнього середовища шахти і блоком імітацій аудіоефектів; блоком бази даних ділянок, електровозів, блоком визначення поздовжніх динамічних зусиль, прискорень, швидкості та координати поїзда, блоком імітації несправностей систем електровоза, блоком зв'язку комп'ютера з апаратною частиною електровоза, блоком фіксації та збереження результатів поїздки, блоком аналізу результатів поїздки, блоком оцінки стійкості руху кожного вагона.
  • Item
    Тренажер для навчання машиніста магістрального локомотива
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Акулов, Артем Сергійович; Бабакова, Оксана Вікторівна; Глухов, Віктор Валентинович; Євдомаха, Григорій Васильович; Железнов, Констянтин Ігорович; Журавлев, Антон Юрійович; Заболотний, Олександр Миколайович; Урсуляк, Людмила Вікторівна; Чабанюк, Євген Вікторович; Швець, Анжела Олександрівна
    UK: Тренажер для навчання машиніста локомотива містить макет кабіни машиніста, пристрій, моделюючий маршрут руху і зміни сигналів світлофорів. Тренажер являє собою апаратний комплекс, який може бути розташований як у макеті кабіни локомотива, так і поза нею, що включає робочі місця машиніста локомотива та інструктора, обладнані комп'ютерами, зв'язаними по локальній мережі. Комп'ютер робочого місця машиніста з'єднаний із блоком відображення панорами навколишнього середовища, блоком відображення оптимальної траєкторії руху, блоком визначення оптимальної потужності тяги та гальмування і блоком імітацій аудіоефектів. Комп'ютер робочого місця інструктора з'єднаний із блоком бази даних ділянок, локомотивів і розкладів руху поїздів, з блоком відображення схеми ділянки, по якій рухається поїзд, блоком моделювання системи СЦБ, блоком визначення поздовжніх динамічних зусиль, прискорень, швидкості та координати поїзда, блоком імітації несправностей систем локомотива, блоком розрахунку економічного по витратам енергоносіїв режиму руху поїзда, блоком зв'язку комп'ютера з апаратною частиною локомотива, блоком фіксації та збереження результатів поїздки, блоком аналізу результатів поїздки, блоком імітацій системи пристрою контролю пильності машиніста, блоком управління поїзною ситуацією, блоком оцінки стійкості руху кожного вагона та блоком імітації погодних умов навколишнього середовища.
  • Item
    Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу (патент 96623)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Панасенко, Віталій Якович; Заболотний, Олександр Миколайович
    UK: Винахід належить до залізничного транспорту. Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу містить корпус з днищем, шток-поршень, дві ємності, утворені останнім в корпусі та заповнені еластомером. Поршень має отвори для перетікання еластомеру та відкриту в бік одної з камер порожнину, в якій вмонтований рухомий в осьовому напрямку диск. Останній сумісно зі згаданими отворами виконує функцію зворотного клапана в залежності від напрямку переміщення поршня. Диск з боку притиснення до штока є підпружиненим. Технічним результатом є збільшення швидкості повернення апарата до початкового положення.
  • Item
    Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу (патент 58975)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Панасенко, Віталій Якович; Заболотний, Олександр Миколайович
    UK: Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу містить корпус з днищем, шток-поршень та ємності, утворені ним в корпусі, заповнені еластомером, шток-поршень має отвори та в нього вмонтовано диск, який виконує функцію зворотного клапана в залежності від напрямку переміщення штока-поршня. Диск зі сторони притиснення до штока-поршня має пружини.
  • Item
    Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Блохін, Євген Петрович; Савчук, Орест Макарович; Панасенко, Віталій Якович; Заболотний, Олександр Миколайович
    UK: Поглинальний апарат автозчепного пристрою залізничного транспортного засобу має корпус з днищем, шток-поршень, дві ємності, утворені останнім в корпусі, заповнені еластомером. Поршень має отвори та в ньому вмонтовано диск, який виконує функцію зворотного клапана в залежності від напрямку переміщення поршня.
  • Item
    Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць (патент 44600)
    (ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Панасенко, Віталій Якович; Заболотний, Олександр Миколайович
    UK: 1. Прес-гайковерт для складання поглинаючого апарата автозчепу рухомого складу залізниць, який містить раму, закріплений на ній пневматичний прес з пневмопідсилювачем та гайковерт, що складається з силового циліндра зі штоком, обгінної муфти, виконавчого органу і керуючого механізму, і забезпечений упорно-направляючим пристроєм у вигляді вільно встановленого упорного кільця з радіальними пазами та рухомими призмами, підпружиненими в радіальному напрямку, а виконавчий орган виконано у вигляді вільно встановленого двостороннього торцевого ключа, пов'язаного з обгінною муфтою шліцевим з'єднанням, а шток силового циліндра взаємодіє зі штоком пневмопідсилювача, та нерухомо закріплену над пневматичним пресом плиту з отвором по вертикальній осі, через який проходить силова головка пневмопреса, який відрізняється тим, що верхня частина рами на рівні цієї плити шарнірно з'єднана зі своєю нижньою частиною, що дозволяє відхиляти її для вертикального встановлення поглинаючого апарата на прес-гайковерт. 2. Прес-гайковерт за п. 1, який відрізняється тим, що верхня частина рами має фіксатори як в робочому, так і в відхиленому положеннях.
  • Item
    Учебные модульные программно-аппаратные комплексы и разработка программного обеспечения для специализированной техники
    (Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. акад. В. Лазаряна, Днипро, 2016) Акулов, Артем Сергеевич; Железнов, Константин Игоревич; Заболотный, Александр Николаевич; Чабанюк, Евгений Викторович; Черняев, Дмитрий Викторович; Швец, Анжела Александровна
    RU: Тренажеры машинистов железнодорожного транспорта предназначены для обучения навыкам вождения; формирования и отработки важных профессиональных навыков, приобретение которых в реальной деятельности практически невозможно или затруднено. Специализированное конструкторско-технологическое бюро «Микропроцессорные системы управления и безопасность на железнодорожном транспорте» (СКТБ МСУБ), является подразделением Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта имени академика В. А. Лазаряна и производит программно-аппаратные комплексы «Тренажер машиниста», которые предназначены для обучения машинистов локомотивов безопасным и энергосберегающим режимам управления поездами, тренажеры машиниста шахтного локомотива и машиниста путевой машины. Выполняются работы по изготовлению учебных тренажеров обозревателей вагонов, визуализации работы пневматических и электрических схем локомотивов, учебных тренажеров операторов погрузочно-разгрузочных машин и виртуальных лабораторий.
  • Item
    Программно-аппаратный комплекс «Учебный тренажер машиниста»
    (Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. акад. В. Лазаряна, Днипро, 2015) Акулов, Артем Сергеевич; Железнов, Константин Игоревич; Заболотный, Александр Николаевич; Чабанюк, Евгений Викторович; Швец, Анжела Александровна
    RU: Тренажеры машинистов железнодорожного транспорта предназначены для обучения навыкам вождения; формирования и отработки важных профессиональных навыков, приобретение которых в реальной деятельности практически невозможно или затруднено. Специализированное конструкторско-технологическое бюро «Микропроцессорные системы управления и безопасность на железнодорожном транспорте» (СКТБ МСУБ), является подразделением Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта имени академика В. А. Лазаряна и производит программно-аппаратные комплексы «Тренажер машиниста», которые предназначены для обучения машинистов локомотивов безопасным и энергосберегающим режимам управления поездами, тренажеры машиниста шахтного локомотива и машиниста путевой машины.
  • Item
    Программно-аппаратный комплекс «Автотренажер»
    (Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. акад. В. Лазаряна, Днипро, 2014) Акулов, Артем Сергеевич; Железнов, Константин Игоревич; Заболотный, Александр Николаевич; Чабанюк, Евгений Викторович; Швец, Анжела Александровна
    RU: Учебно-тренировочный программно-аппаратный комплекс «Автотренажер» предназначен для обучения водителей грузового автотранспорта навыкам вождения по городским дорогам и междугородним трассам, для обучения действиям в сложных транспортных ситуациях, а также для обучения действиям при возникновении неисправностей, которые возможно устранить на пути следования автомобилей. Специализированное конструкторско-технологическое бюро «Микропроцессорные системы управления и безопасность на железнодорожном транспорте» (СКТБ МСУБ), является подразделением Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта имени академика В. А. Лазаряна и производит программно-аппаратные комплексы «Автотренажер».
  • Item
    Программно-аппаратный комплекс «Тренажер машиниста»
    (Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. акад. В. Лазаряна, Днипро, 2014) Акулов, Артем Сергеевич; Железнов, Константин Игоревич; Заболотный, Александр Николаевич; Чабанюк, Евгений Викторович; Швец, Анжела Александровна
    RU: Тренажеры машинистов железнодорожного транспорта предназначены для обучения навыкам вождения; формирования и отработки важных профессиональных навыков, приобретение которых в реальной деятельности практически невозможно или затруднено. Специализированное конструкторско-технологическое бюро «Микропроцессорные системы управления и безопасность на железнодорожном транспорте» (СКТБ МСУБ), является подразделением Днепропетровского национального университета железнодорожного транспорта имени академика В. А. Лазаряна и производит программно-аппаратные комплексы «Тренажер машиниста», которые предназначены для обучения машинистов локомотивов безопасным и энергосберегающим режимам управления поездами.
  • Item
    Train Driver Trainer-Simulator
    (Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2014) Akulov, Artem S.; Zhelieznov, Konstantine I.; Zabolotnyi, Oleksandr M.; Nikitenko, Anatoliy V.; Chabaniuk, Evhen V.; Shvets, Anzhela O.
    EN: Engineering and Design Specialized Department “Microprocessor-Based Control Systems and Safety in the Railway Transport” (EDSD MBCSS) is a subdivision of the Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Ac. V. Lazarian. Main goals of EDSD MBCSS are the development of hardware-software system “Train Driver Trainer-Simulator” – which is intended to teach the train drivers to the safety and energy-efficient modes of the train driving – and development other teaching and simulating program systems. We can produce the train driver trainer of any vehicles type for any section of the road. Our product allows to solve the real problems which include not only traffic safety, saving of energy consumption or something else in the road but also preparation, retraining and certification of your new, untrained, really experienced or professional drivers and their assistants.