Випуск 28
Permanent URI for this collection
UK:
Зі статтями авторів, що не працюють в ДНУЗТ, можна ознайомитится на сайті Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського або на сайті журналу "Наука та прогрес транспорту."
EN:
Articles of authors who are not employees DNURT, is available online at Vernadsky National Library of Ukraine or on the website of the journal " Science and Transport Progress "
Browse
Recent Submissions
Item Вип. 28 Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009)UK: У статтях наведені наукові дослідження, виконані авторами в Дніпропетровськом національному університеті залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна та інших організаціях. Статті присвячені вирішенню актуальних питань залізничного транспорту по наступних напрямках: автоматизовані системи керування, екологія на транспорті, економіка транспорту, електричний транспорт, залізнична колія, моделювання задач транспорту та екології, ремонт та експлуатація засобів транспорту, рухомий склад і тяга поїздів, транспортне будівництво. Вісник становить інтерес для працівників науково-дослідних організацій, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, магістрантів та інженерно-технічних працівників.Item Про організаційно-правові засади нової редакції повітряного кодексу України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Баран, Р. Т.; Баран, Леся Миколаївна; Мігдал, Є. В.UK: У статті автори пропонують власні науково-практичні підходи до викладення статей нової редакції Повітряного кодексу України. Викладено концептуальні засади організації та правового регулювання законодавчих приписів, особливо це стосується розділів щодо регулювання умов і порядку використання повітряного простору України, організаційно-економічних аспектів діяльності аеропортів тощо. Запропоновано моделі структуризації організаційних підсистем комерційного та державного секторів повітряного простору та форми організаційних управлінських структур, господарських методів та економічних систем аеропортів.Item Основи розрахунку тунельних конструкцій у випадку прогресуючого обвалення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Тютькін, Олексій ЛеонідовичUKR: В роботі представлено результати розробки основ розрахунку та подальшого аналізу його результатів на основі енергетичної теорії міцності тунельних конструкцій. Проведено практичний розрахунок станції мілкого закладення колонного типу у випадку прогресуючого обвалення.Item Структура частотных уравнений стержневых систем с распределенными параметрами(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Распопов, Александр СергеевичRU: Используются графовые и автоматные модели для составления частотных уравнений пространственных колебаний стержневых систем с распределенными параметрами. Приведен пример расчета колебаний бирегулярной балки с различными характеристиками сечений.Item Взаимодействие форм потери устойчивости сжатого тонкостенного швеллера при предварительном местном выпучивании(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Ракша, Сергей ВасильевичRUS: Рассматривается связанная потеря устойчивости тонкостенных стержней с предварительным местным выпучиванием, с учетом общего начального несовершенства формы, эксцентриситета приложения сжимающей силы и взаимного влияния общей и местной форм выпучивания.UK: Розглядається зв’язана втрата стійкості тонкостінних стержнів з попереднім локальним випучуванням при врахуванні загальної початкової недосконалості форми, ексцентриситету прикладення стискаючої сили і взаємного впливу загальної і локальної форм випучування.Item Исследование влияния ПАВ на свойства теплоизоляционного материала, стабилизированного шлаком металлического марганца(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Пшинько, Александр Николаевич; Савицкий, Николай Васильевич; Гончаренко, Андрей АлександровичUK: У статті викладено концептуальний підхід до організації виробництва та технології отримання теплоізоляційного матеріалу. Розглядаються переваги отриманого матеріалу порівняно з існуючими матеріалами.Item Модификация полимерной композиции для расширения функциональных свойств ремонтных составов(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Приходько, А. П.; Харченко, Е. С.; Краснюк, Андрей ВитальевичUK: Проведено модифікацію полімерної композиції, яка містить діанову епоксидну смолу, отверджувач амінний, спиртно-ацетоновий розчинник, наповнювач – пил газоочистки переробки феросиліцію. На підставі аналізу результатів експериментів було вибрано оптимальні склади за показниками міцності полімерного каменя, при цьому враховувалися технологічні характеристики полімерної суміші і вартість складів.Item Дослідження напружено-деформованого стану залізобетонного згинального елемента, армованого звичайною арматурою, з урахуванням змін №1 до СНиП 2.03.01-84(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Пшінько, Павло Олександрович; Кирпа, Іван ІвановичUK: У статті наведено результати експериментально-теоретичного дослідження напружено-деформованого стану залізобетонного згинального елемента, армованого звичайною арматурою, з урахуванням Змін № 1 до СНиП 2.03.01-84*. Бетонні та залізобетонні конструкції.Item Напряженно-деформированное состояние упругого полупространства, нагруженного равномерно распределенной нагрузкой по площади прямоугольника и по бесконечной полосе(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Бадалаха, Иван КузьмичUK: У статті наведено результат рішення задач про напружено-деформований стан пружного напівпростору від дії навантаження, рівномірно розподіленого по стрічці постійної ширини кінцевої і нескінченної довжини, з використанням нетрадиційної лінійної залежності деформацій від напруженого стану, відмінної від узагальненого Закону Гука.Item Математическое моделирование зависимых отказов технического объекта(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Босов, Аркадий Аркадьевич; Гришечкина, Татьяна Сергеевна; Савченко, Л. Н.UK: Запропоновано моделі залежних відмов технічних об’єктів на базі хвильового підходу.Item Моделювання роботи залізничного напрямку(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Козаченко, Дмитро Миколайович; Мозолевич, Григорій Якович; Власюк, О. В.UKR: Запропоновано імітаційну модель залізничного напрямку, що може бути використана для дослідження організації руху поїздів та впливу параметрів поїздів на показники роботи залізничних напрямків.Item Удосконалення технології взаємодії підприємств гірничо-метулургійного комплексу на напрямку Донбас-Кривбас із використанням жорсткого графіку руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Папахов, Олександр Юрійович; Логвінова, Наталія ОлександрівнаUKR: При перевезенні сировини між підприємствами гірничо-металургійного комплексу на напрямку Донбас – Кривбас використовується значна кількість рухомого складу Укрзалізниці та приватних вагонів металургійних підприємств, які простоюють в очікуванні вантажних операцій на кінцевих станціях і погіршують оберт вагонів та знижують продуктивність їх використання за рахунок простою під час очікування вантажних операцій, значного порожнього пробігу та оберту маршрутних поїздів.Item Точність гальмування, кількість вагонів у відчепі та показники роботи сортувальної гірки(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Журавель, Вячеслав ВікторовичUK: Встановлено вид рівнянь регресії, які адекватно описують зв’язок між похибкою гальмування відчепів і середньою швидкістю їх зіткнення на сортувальних коліях, середньою довжиною «вікна» та середньою кількістю операцій осаджування на один перероблений вагон з урахуванням впливу кількості вагонів у відчепі.Item Определение рациональных режимов скатывания отцепов с сортировочных горок(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Кудряшов, Андрей ВадимовичUKR: Виконано дослідження та розроблено методику вибору раціональних параметрів режиму гальмування керованого відчепу в групі з трьох відчепів із заданими номерами розділових стрілок. Методика призначена для рішення задачі оптимізації режимів гальмування відчепів составу.Item Удосконалення пружних ковзунов ТАУС(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Мельничук, Василь Олексійович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Савчук, Орест МакаровичUK: Ковзуни ТАУС (патентовласник – Транспортна академія України, Східний центр) розроблено для типових вантажних візків моделі 18-100 з метою підвищення до 100…120 км/год безпечної швидкості руху вагонів експлуатаційного парку. Після нескладної модернізації під час деповського ремонту вагона ковзуни переобладнуються у пружні беззазорні ТАУС. Це дозволяє збільшити критичну швидкість вагона за рахунок гасіння коливань виляння візків. У статті розглянуто питання подальшого удосконалення цих ковзунів.Item Математическое описание силового взаимодействия колес и рельсов(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Мямлин, Сергей Витальевич; Дегтярева, Л. Н.; Осенин, Ю. И.UK: У статті запропоновано математичний опис силової взаємодії коліс і рейок, а також виконано опис деяких показників безпеки руху рейкових екіпажів.Item Экспериментальные исследования шарнирно-соединенного вагона-платформы для крупнотоннажных контейнеров модели 13-1839(Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск, 2009) Мямлин, Сергей Витальевич; Бубнов, Валерий Михайлович; Гуржи, Наталья ЛеонидовнаUK: Робота присвячена експериментальним дослідженням дослідного зразка шарнірно з’єднаної платформи. Розглянуто обсяг і порядок проведення попередніх випробувань, комбінації дослідних навантажень. Виділено місця встановлення тензометричних датчиків, а також місця, в яких зареєстровані максимальні еквівале- нтні напруження. Проаналізовано збіжність результатів випробувань з результатами теоретичних розрахунків.Item Витрати, пов'язані з опором руху від колії(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Ліповський, Рувім Самойлович; Уманов, Марк Іонович; Губар, Олексій Васильович; Чернишова, Оксана СергіївнаUKR: Наведено методику щодо визначення витрат, пов’язаних з опором руху від колії.Item Адекватність математичних моделей для визначення техніко-експлуатаційних показників роботи станцій(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Коробйова, Руслана ГеннадіївнаUKR: Розглянуто різні методи оцінки техніко-технологічних параметрів залізничних станцій. Наведено результати порівняння показників, отриманих на підставі добового плану-графіку та імітаційного моделювання з показниками функціонування реальної станції.Item Структурна надійність тягового перетворювача для багатосистемного електровоза з асинхронними тяговими двигунами(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2009) Муха, Андрій МиколайовичUKR: У статті проведено порівняння структурної надійності різних варіантів структурних схем статичного перетворювача для тягового приводу перспективних багатосистемних електровозів з асинхронними тяговими двигунами.