Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1071
Title: К вопросу моделирования пути при исследовании взаимодействия пути и подвижного состава
Other Titles: До питання моделювання шляху при дослідженні взаємодії колії та рухомого складу
The Problem of the Way Modeling in the Study of the Interaction of the Way and Rolling Stock
Authors: Цыганенко, Владимир Вениаминович
Уманов, Марк Ионович
Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич
Халипова, Наталья Владимировна
Keywords: взаємодія колії і рухомого складу
моделювання
взаимодействие пути и подвижного состава
моделирование
modeling
communication paths and rolling stock
КККГ
КВВГ
Issue Date: 2009
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна, Днепропетровск
Citation: К вопросу моделирования пути при исследовании взаимодействия пути и подвижного состава / М. И. Уманов, В. В. Цыганенко, А. Г. Рейдемейстер, Н. В. Халипова // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 30. – С. 239–242. – DOI: 10.15802/stp2009/14637.
Abstract: UK: Розроблена та випробувана теоретична модель взаємодії рухомого складу та колії, що являє собою одномасову систему з пружно-в'язкими характеристиками. Для вирішення задачі з удосконалення конструкції колії була розроблена її двомасова модель. Результати розрахунків, виконаних на базі цієї моделі, добре збігаються з результатами, одержаними при розрахунках на одномасовій моделі, а також даними натурних досліджень ДІІТу.
RU: Разработана и успешно опробована теоретическая модель взаимодействия подвижного состава и пути, представляющего собой одномассовую систему с упруго-вязкими характеристиками. Для решения задач по совершенствованию конструкции пути была разработана его двухмассовая модель. Результаты расчетов на базе этой модели хорошо совпадают с результатами, полученными при расчете на модели с одномассовым основанием, а также данными натурных исследований ДИИТа.
EN: The two-mass model of railway track interacting with rolling stock is elaborated. The results obtained with this model correspond with results obtained with the previously elaborated single-mass model of track and with results of field tests carried out by DIIT.
Description: А. Рейдемейстер: ORCID 0000-0001-7490-7180
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1071
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14637/12419
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14637
ISSN: 2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
Other Identifiers: DOI: 10.15802/stp2009/14637
Appears in Collections:Випуск 30
Статті КВВГ
Статті КККГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
v30DIIT_42.pdf122,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.