Особливості математичної моделі взаємодії колії та рухомого складу в межах стрілочного переводу

Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Дніпропетровськ
Abstract
UK: У даній роботі наведені особливості математичного моделювання взаємодії залізничних екіпажів та стрілочних переводів при русі на бокову колію. Розроблена та обгрунтована математична модель взаємодії з урахуванням наведених особливостей бокового напрямку стрілочного переводу.
RU: В данной работе приведены особенности математического моделирования взаимодействия железнодорожных экипажей и стрелочных переводов при движении на боковой путь. Разработана и обоснована математическая модель взаимодействия с учетом приведенных особенностей бокового направления стрелочного перевода.
EN: In this work the peculiarities of mathematical modeling of interaction of rail vehicles and switches when moving onto a side track are given. The mathematical model of interaction taking into account the given peculiarities of switch side direction is developed and approved.
Description
Keywords
взаємодія колії та рухомого складу, математичні моделі, стрілочні переводи, взаимодействие пути и подвижного состава, математические модели, стрелочные переводы, communication paths and rolling stock, mathematical models, turnouts, КККГ
Citation
Рибкін, В. В. Особливості математичної моделі взаємодії колії та рухомого складу в межах стрілочного переводу / В. В. Рибкін, К. Л. Каленик // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 30. – С. 204–208. – DOI: 10.15802/stp2009/14631.