Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1058
Title: Ресурсо- и энергосберегающие методы вождения поездов в условиях оптового рынка электроэнергии
Other Titles: Ресурсо- і енергозберігаючі методи водіння поїздів в умовах оптового ринку електроенергії
Authors: Блохин, Евгений Петрович
Блохін, Євген Петрович
Blokhin, Yevgen P.
Blochinas, Eugenijus
Пшинько, Александр Николаевич
Пшінько, Олександр Миколайович
Pshinko, Aleksandr N.
Pshynko, Oleksandr M.
Скалозуб, Владислав Васильевич
Скалозуб, Владислав Васильович
Skalozub, Vladislav V.
Skalozub, Vladyslav V.
Keywords: управление подвижным составом
управління рухомим складом
management of rolling stock
ресурсосбережение на железнодорожном транспорте
ресурсозбереження на залізничному транспорті
resource in railway transport
энергосбережение на железнодорожном транспорте
енергозбереження на залізничному транспорті
energy efficiency in railway transport
вождение поездов
водіння поїздів
driving a train
тяговые расчеты
тягові розрахунки
traction calculations
экономия электроэнергии
економія електроенергії
energy savings
режимы ведения поездов
режими ведення поїздів
modes of trains
труды ДНУЖТ
труди ДНУЗТ
works DNURT
ДИИТ
КУПББМ
КІТ
Issue Date: 2009
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Блохин, Е. П. Ресурсо- и энергосберегающие методы вождения поездов в условиях оптового рынка электроэнергии / Е. П. Блохин, А. Н. Пшинько, В. В. Скалозуб // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2009. — Вип. 30. — С. 75—87.
Abstract: RU: Разработана уточненная модель расчета режимов тяги с учетом стоимости как активной, так и реактивной энергии в условиях применения переменных тарифов оплаты электроэнергии.
UK: Розроблено уточнену модель розрахунку режимів тяги з урахуванням вартості як активної, так і реактивної енергії в умовах застосування змінних тарифів оплати електроенергії.
EN: The specified model of traction's modes computation, which takes into account the cost of active and reactive energy in the conditions of application of variable tariffs for electric power payment of is developed.
Description: А. Пшинько: ORCID 0000-0002-1598-2970, В. Скалозуб: ORCID 0000-0002-1941-4751
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1058
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14607/12382
Appears in Collections:Випуск 30
Статті КБМ
Статті КУПББМ
Статті КІТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
v30DIIT_12.pdf361,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.