Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/1052
Title: Исследование динамики и прочности вагонов-самосвалов (обзорная статья)
Other Titles: Дослідження динаміки і міцності вагонів-самоскидів (оглядова стаття)
Authors: Барбас, Иосиф Гдальевич
Барбас, Йосип Гдальович
Barbas, Yosyp H.
Кострица, Сергей Анатольевич
Костриця, Сергій Анатолійович
Kostritsa, Sergey A.
Даценко, Виктор Николаевич
Даценко, Віктор Миколайович
Datsenko, Viktor N.
Султан, Александр Васильевич
Султан, Олександр Васильович
Sultan, Alexander V.
Дзичковский, Евгений Михайлович
Дзічковський, Євген Михайлович
Dzychkovskyy, Eugene M.
Кривчиков, Алексей Евгеньевич
Кривчиков, Олексій Євгенович
Kryvchykov, Alexei Ye.
Krivchicov, Alexei Ye.
Keywords: динаміка рухомого складу
вагони-самоскиди
міцність
динамика подвижного состава
вагоны-самосвалы
прочность
dynamics of the rolling stock
dump cars
strength
КБМ
КТМЕХ
Issue Date: 2009
Publisher: Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
Citation: Исследование динамики и прочности вагонов-самосвалов (обзорная статья) / И. Г. Барбас, С. А. Кострица, В. Н. Даценко, А. В. Султан // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізничн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2009. – Вип. 30. – С. 27–32. УДК 629.4
Abstract: UK: У статті наведений огляд багаторічних досліджень міцності вагонів-самоскидів.
RU: В настоящей статье приведен обзор многолетних исследований прочности вагонов-самосвалов.
EN: A review of long-term research of dump cars strength is given in the article.
Description: С. Кострица: ORCID 0000-0002-7922-0975
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/1052
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14600/12374
http://stp.diit.edu.ua/article/view/14600
Appears in Collections:Випуск 30
Статті КБМ
Статті КТМЕХ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
v30DIIT_05.pdf179,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.