Please use this identifier to cite or link to this item: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10422
Title: Effect of the State of Car Running Gears and Railway Track on Wheel and Rail Wear
Other Titles: Вплив стану ходових частин залізничного вагону та колії на знос колеса та рейки
Влияние состояния ходовых частей железнодорожного вагона и пути на износ колеса и рельсы
Authors: Blokhin, Evgen P.
Pshinko, Oleksandr M.
Danovich, Viktor D.
Korotenko, Mykhaylo L.
Keywords: wear
open goods wagon
wheel
wheel flange
знос
відкритий вантажний вагон
колесо
обод колеса
износ
открытый грузовой вагон
обод колеса
КУПББМ
КТБМ
ГНДЛ ДМРС
Issue Date: 1998
Publisher: Technical University of Budapest, Budapest
Citation: Effect of the State of Car Running Gears and Railway Track on Wheel and Rail Wear / E. Blokhin, O. Pshinko, V. Danovich M. Korotenko // Proceedings of the 4th International Conference on Railway Bogies and Running Gears : Budapest, Hungary 21-23 September, 1998 / Technical University of Budapest. – Budapest, 1998. – P. 313–323.
Abstract: EN: This paper presents the results of theoretical research and real condition experiments which were conducted with the purpose of determining the influence of the open goods wagon running gear characteristic parameter deviations from their nominal values on the wheel and rail wear. The experimental results has confirmed the reliability of conclusions made on the basis of modelling.
UK: У даній роботі представлені результати теоретичних досліджень та експериментів в реальних умовах, які проводились з метою визначення впливу відхилень характеристичних параметрів ходової частини від їх номінальних значень відкритих вантажних вагонів на знос колеса та рейок. Експериментальні результати підтвердили надійність висновків, зроблених на основі моделювання.
RU: В данной работе представлены результаты теоретических исследований и экспериментов в реальных условиях, проводимых с целью определения влияния отклонений характеристических параметров ходовой части от их номинальных значений открытых грузовых вагонов на износ колеса и рельсов. Экспериментальные результаты подтвердили надежность выводов, сделанных на основе моделирования.
Description: O. Pshinko: ORCID 0000-0002-1598-2970
URI: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/10422
Appears in Collections:Статті КУПББМ
Статті ГНДЛ ДМРС
Статті КТБМ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blokhin.pdf3,65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.